  • 1. Data: 2006-02-24 09:03:25
    Temat: Umowa przedstępna (zakup mieszkania)
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Witam
    Wczoraj oglądałem mieszkanko (rynek wtórny) i oferta całkowicie przypadła mi do
    gustu :)
    Jutro spisuję z właścicielem mieszkania umowę przedstępną, która będzie dla mnie
    podstawą ubiegania się o kredyt hipoteczny w banku.
    Czy mogę prosić o podesłanie mail'em (lub linka) do takiej umowy - aktualnej w
    świetle obowiązujacego prawa i zasad? Nie chciałbym czegoś zamotać lub z czymś
    wtopić.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2006-02-24 09:26:37
    Temat: Re: Umowa przedstępna (zakup mieszkania)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtmi38$o3k$1@opal.icpnet.pl>, Negatyw wrote:

> [...]
    > podstawą ubiegania się o kredyt hipoteczny w banku.
    > Czy mogę prosić o podesłanie mail'em (lub linka) do takiej umowy - aktualnej w

    A sam czego szukałeś, jak i gdzie i co znalazłeś?

    Renata

  • 3. Data: 2006-02-24 09:27:06
    Od: "Michał" <p...@g...pl>

    http://prawo.hoga.pl/wzory_umow/umowa_przedwstepna.a
    sp

  • 4. Data: 2006-02-24 10:15:00
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://prawo.hoga.pl/wzory_umow/umowa_przedwstepna.a
    sp

    Dzięki. Nawet do umowy przedstępnej, konieczny jest notariusz?
    A jeśli mieszkanie to "mieszkanie spółdzielcze własność prywatna" i nie ma
    księgi wieczystej?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 5. Data: 2006-02-24 10:16:03
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndvtkbp.bjj.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > A sam czego szukałeś, jak i gdzie i co znalazłeś?

    Szukasz zaczepki czy chcesz pomóc...? ;)

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 6. Data: 2006-02-24 10:22:50
    Od: "Michał" <p...@g...pl>

    Notariusz konieczny nie jest, lepiej jednak aby był.

  • 7. Data: 2006-02-24 10:24:08
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    >
    > Dzięki. Nawet do umowy przedstępnej, konieczny jest notariusz?
    > A jeśli mieszkanie to "mieszkanie spółdzielcze własność prywatna" i nie ma

    w skrocie jezeli nie bedzie to w razie czegos niemozesz domagac sie zawarcia
    umowy przyrzeczonej\

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-02-24 11:09:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Dzięki. Nawet do umowy przedstępnej, konieczny jest notariusz?
    > A jeśli mieszkanie to "mieszkanie spółdzielcze własność prywatna" i nie ma
    > księgi wieczystej?

    Nie ma takiego prawa :-)

  • 9. Data: 2006-02-24 11:18:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtmmce$uav$2@opal.icpnet.pl>, Negatyw wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndvtkbp.bjj.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Szukasz zaczepki czy chcesz pomóc...? ;)

    Zadaję pytanie. Reszta zależy od odpowiedzi.

    Renata

  • 10. Data: 2006-02-24 12:01:41
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie jest, pod warunkiem, że od razu kupisz ramki do umowy i gwoździk...
    JaC