  • 31. Data: 2005-11-07 09:07:57
    Temat: Re: Umowa cywilno prawna z dzieckiem?
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > czy może ona ze swoim dzieckiem zawrzeć umowę cywilno-prawną że ona teraz
    > dziecku pożyczy te pieniądze na komunię

    A pytałaś tej koleżanki co na to jej lekarz? :-)))

  • 32. Data: 2005-11-07 09:10:14
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Może mama jest biedna, nie ma rodziny, a nie chora?

    Jak jest biedna to skąd weźmie pieniądze żeby pożyczyć dziecku i potem
    czekać dobre 10 lat albo dłużej na zwrot? Lekki brak logiki...

  • 33. Data: 2005-11-07 09:16:05
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > mam pytanie czy jest możliwe coś takiego jak umowa cywilno-prawna z
    8-letnim
    > dzieckiem

    Nie, no czytałem to wszystko i jednak ponawiam pytanie:
    Co na to lekarz koleżanki? :-)

  • 34. Data: 2005-11-07 09:45:21
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Robert J. wrote:

    > Jak jest biedna to skąd weźmie pieniądze żeby pożyczyć dziecku i potem
    > czekać dobre 10 lat albo dłużej na zwrot? Lekki brak logiki...

    To nie jest największy problem - być może sama od kogoś pozyczy i zarobi
    na marży odsetkowej. Tylko jedna uwaga - może się w chwili, gdy pożyczka
    będzie wymagalna okazać, że dziecko jest niewypłacalna. Być może warto
    się zabezpieczyć jakoś. Może dziecko ma na przykład młodsze rodzeństwo,
    które zechciałoby podżyrować pożyczkę? Wszyscy spłacaliby wówczas
    solidarnie, jeśli dziecko samo by nie miało, to może jego siostra albo brat?

  • 35. Data: 2005-11-07 11:48:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Arkadiusz Oleszczuk napisał(a):
    > tak chodzi o koszty strój, prezenty itp. oraz księdzu też trzeba dać ze 100
    > zł.

    Nie bardzo rozumiem.
    Jezeli chodzi o stroj i prezenty to przeciez nie placi sie tego "do
    kosciola", a po prostu kupuje dziecu, wiec swiatopoglad Twojej szanownej
    kolezanki powinien na to pozwalac.

    To dokladnie to samo co prezenty i stroj na Boze Narodzenie - taka sama
    "kosciółkowa" impreza jak pierwsza komunia. Tez trzeba kupic jakies
    przyzwoite ubranie i prezenty. Czy na takie cele jak prezenty na
    urodziny czy Mikołajki, albo znicz dla babci na świeto zmarlych, dziecko
    Twojej koleżanki rowniez musi od rodzicow "pozyczac" pieniadze?

    Az sie boje pytac czy na jedzenie i podreczniki tez "pozycza"?

    A w tym przypadku jak rozumiem matka chce pozyczyc dziecku pieniadze, za
    ktore to dziecko sobie sfinansuje prezenty? Ciekawy tok rozumowania... ;>

    A 100zl księdzu dac nie trzeba. Niech dziecko pojdzie do ksiedza i powie
    ze mu mama nie da 100zl i koniec. Na 100% nie bedzie musialo nic placic
    i komunie dostanie taka sama jak inni.

    Ubrac sie w garnitur nie musi. Niech idzie tak jak do szkoly. Jezeli
    matce nie szkoda wystawiac dziecka na posmiewisko rowiesnikow.

    A tak reasumujac caly ten watek, to jezeli nie jest to zart, ewentualnie
    nie jest to jakas bardzo luzna mysl kolezanki co papla co jej slina na
    jezyk przyniesie, a jest to przemyslany pomysl jakiejs matki ktora uwaza
    ze to co wymyslila jest ok w stosunku do jej dziecka, to z cala
    pewnoscia jest to myslenie patologiczne, sadze ze tak samo jak sposob
    wychowania dzieci i cala rodzina.
    To nie jest ani troche normalne i raczej nalezy sie blizej przyjzec
    takiemu komus i temu jak traktuje swoje dziecko.

  • 36. Data: 2005-11-07 12:12:10
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dkmrmg$7el$1@inews.gazeta.pl,
    Arkadiusz Oleszczuk <a...@g...pl> napisał/a:

    > tu nie o to chodzi że ona nie chce puścić. Ona chce puścić, ale nie
    > chce płacić.

    No i co? Gdzie napisane jest, że I komunia jako zachcianka dziecka ma być
    finansowana z alimentów?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Wolność seksualna jest pierwszą, jaką przyznano kobiecie, toteż sądzi,
    że jest ona czymś bardzo ważnym, ponieważ jest wszystkim, co posiada.

  • 37. Data: 2005-11-07 12:28:51
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > 8-letnim
    >
    > Nie, no czytałem to wszystko i jednak ponawiam pytanie:
    > Co na to lekarz koleżanki? :-)

    Niejakiej Xenie wypowiadającej się w tym wątku postawa mamusi tego dziecka
    wyraźnie imponuje.

  • 38. Data: 2005-11-07 14:49:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    >6 Nov 2005 19:59:06 +0100, *januszek*

    > Może mama jest biedna, nie ma rodziny, a nie chora?

    a na pozyczke skad w takim razie by wziela ?

    P.

  • 39. Data: 2005-11-07 15:53:34
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W kinie się płacić nie powinno.
    JaC

  • 40. Data: 2005-11-07 15:56:02
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Może odpracowac coś na rzecz parafii, kosciół wysprzątać, uprać, ugotować.
    JaC