  • 1. Data: 2005-11-06 17:15:18
    Temat: Prawo rzymskie
    Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl>

    Witam!

    Jaki podrecznik polecilibyście do nauki prawa rzyskiego, który waszym
    zdaniem jest najlepszy (jestem studentem Uniwersytetu Śląskiego)?

    Work smarter, not harder !
    Paweł
    -------

  • 2. Data: 2005-11-06 17:50:47
    Temat: Re: Prawo rzymskie
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Jaki podrecznik polecilibyście do nauki prawa rzyskiego, który waszym
    > zdaniem jest najlepszy (jestem studentem Uniwersytetu Śląskiego)?

    Do nauki zdecydowanie Kolańczyk, do powtórek polecam Kunderewicza. Poniewaz
    do Rzym to mozesz spokojnie kupic uzywane na Allegro;-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2005-11-06 17:52:23
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki podrecznik polecilibyście do nauki prawa rzyskiego, który waszym
    > zdaniem jest najlepszy (jestem studentem Uniwersytetu Śląskiego)?

    Kolanczyk, Rozwadowski +wykłady Szymoszka. Ucz się ładnie nazw łacińskich i
    licz na przysłowiowe szczęscie. Połóz nacisk na zobowiazania i rzeczowe i
    może Ci się uda:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-11-06 18:54:24
    Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl>

    Bardzo dziękuje wam za pomoc i podpowiedzi :)

    Work smarter, not harder !
    Paweł
    -------