  • 1. Data: 2005-11-06 13:33:57
    Temat: Spoznienie do Urzedu Pracy ?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Mialem sie zglosci jak zwykle do UP zeby sie zameldowac i podbic ksiazeczke
    ubezpieczeniowa, mialem tam isc21 pazdziernika, niestety zapomnialem, n9ie
    wpisalem sobie w telefonie tego terminu.
    Co mi za to zrobia?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-11-06 15:16:52
    Temat: Re: Spoznienie do Urzedu Pracy ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > ubezpieczeniowa, mialem tam isc21 pazdziernika, niestety zapomnialem, n9ie
    > wpisalem sobie w telefonie tego terminu.

    nic

  • 3. Data: 2005-11-06 16:05:32
    Od: "ed" <c...@t...pl>

    > Co mi za to zrobia?

    Jesli to pierwszy raz, to nic, za trzecim dopiero mogą cie wywalic z listy
    osób bezrobotnych z karą - przez 3 nastepne mies. nie bedziesz mogł sie
    zarejestrowac
    najlepiej jest miec jakies usprawiedliwienie na pismie ;)

    swoją drogą to od 21.10 minęło troche czasu...
    pozdro

  • 4. Data: 2005-11-06 17:29:24
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 6 Nov 2005 17:05:32 +0100, *ed*
    <news:dkl9kk$bmp$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > zarejestrowac
    > najlepiej jest miec jakies usprawiedliwienie na pismie ;)

    > swoją drogą to od 21.10 minęło troche czasu...

    Najlepsze to by było jakieś zaświadczenie od lekarza o chorobie (od-do).
    Moja koleżanka miała straszne problemy i nerw się "najadła".

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2005-11-07 01:33:29
    Od: BartekK <s...@d...org>

    ed napisał(a):
    > Jesli to pierwszy raz, to nic, za trzecim dopiero mogą cie wywalic z listy
    > osób bezrobotnych z karą - przez 3 nastepne mies. nie bedziesz mogł sie
    > zarejestrowac
    3 razy? jest na to jakis paragraf bo nie widze nigdzie?
    mnie wywalili po pierwszym niestawiennictwie (albo drugim, jak kto
    patrzy) - najpierw kobita sie pomylila i wpisala mi termin na swieto w
    ktorym UP byl zamkniety, ja nie sprawdzilem tylko wpisalem sobie
    przypomnienie w telefon, w dany dzien sie troche zdziwilem, wiec
    nastepnego dnia zadzwonilem i sie spytalem co i jak - odpowiedziala ze
    przyjdzie wezwanie poczta. I przyszlo, wyslane w piatek, doszlo w
    poniedzialek, i dotyczylo wezwania na ... poniedzialek, przy czym
    listonosz byl u mnie o 13:30, a UP pracuje do 14 wiec nie zdarzylem. I
    to tyle bylem bezrobotnym :) Teraz wg urzedu - juz nie jestem
    bezrobotnym! Cudownie :) Szkoda tylko ze nie-bezrobotny to nie to samo
    co robotny ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 6. Data: 2005-11-07 19:13:27
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2005 17:05:32 +0100, ed napisał(a):

    > Jesli to pierwszy raz, to nic, za trzecim dopiero mogą cie wywalic z listy
    > osób bezrobotnych z karą - przez 3 nastepne mies. nie bedziesz mogł sie
    > zarejestrowac

    Siakieś nieprawdziwe informacje masz...
    Wystarczy nie stawić się w wyznacoznym terminie i nieusprawiedliwić
    nieobecności w ciągu 5 dni (od 1 listopada - 7 dni) - utrata stausu
    bezrobotnego na 3 miesiące.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2005-11-07 21:19:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > tyle bylem bezrobotnym :) Teraz wg urzedu - juz nie jestem bezrobotnym!
    > Cudownie :) Szkoda tylko ze nie-bezrobotny to nie to samo co robotny ;)

    Zapewne przyszła Ci decyzja, trzeba się było od niej odwołać. Przy takim
    stanie rzeczy jak opisałeś, nie było by problemu.

  • 8. Data: 2005-11-08 17:55:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    BartekK napisał(a):

> [...]
    > poniedzialek, i dotyczylo wezwania na ... poniedzialek, przy czym
    > listonosz byl u mnie o 13:30, a UP pracuje do 14 wiec nie zdarzylem.

    I nie odwoływałeś się? Ja bym nie popuścila.
    Justyna