  • 1. Data: 2005-11-06 15:15:37
    Temat: skórócenie okresu wypowiedzenia i odprawa
    Od: "pepe" <p...@p...webd.pl>

    Witam!
    Zostałam zwolniona z firmy w której przepracowałam ponad 5 lat. Otrzymałam
    wypowiedzenie trzymiesięczne ze świadczeniem pracy i z prawem do
    dwumiesięcznej odprawy.Okres wypowiedzenia upływa z dniem 31.01.2006r..
    Otrzymałam propozycję pracy, którą będę musiała podjąć w ciągu najbliższych
    dwóch tygodni. Chciałabym się dowiedzieć czy mam prawo skrócić okrez
    wypowiedzenia i o ile a także czy mam wtedy prawo do należnej mi odprawy.
    Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-11-06 15:19:13
    Temat: Re: skórócenie okresu wypowiedzenia i odprawa
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pepe napisał(a):

    > Chciałabym się dowiedzieć czy mam prawo skrócić okrez
    > wypowiedzenia i o ile a także czy mam wtedy prawo do należnej mi odprawy.

    Jednostronnie nie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-11-06 18:26:28
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > najbliższych dwóch tygodni. Chciałabym się dowiedzieć czy mam prawo
    > skrócić okrez wypowiedzenia i o ile a także czy mam wtedy prawo do
    porozmawiaj z pracodawca (kadrowa) moze dostaniesz wczesniejsza odprawe i
    krotszy okres wypowiedzenia

  • 4. Data: 2005-11-06 18:59:18
    Od: "pepe" <p...@p...webd.pl>

    Zastanawiam sie jednak czy jeśli pracodawca będzie chciał mi zrobić "na
    złośc" czy mam jakieś możliwości żeby ominąć jego zgode.