  • 1. Data: 2005-11-06 15:29:30
    Temat: recydywa
    Od: "Sebastian S" <s...@g...pl>

    bardzo prosze o udzielnie mi odpowiedz na pytanie czy ponizsza sytuacja
    podchodzi pod art 64 KK (recydywe):
    Zostaje popelnione przestepstwo w 1997 roku, wyrok zapada w roku 1999
    drugie przestepstwo (podobne) zostaje popelnione w 1998 a wyrok zapada w 2001
    roku. Czy to podchodzi pod recydywe? problem polega na tym ze w chwili
    popelnienia drugiego przestepstwa nie byla to jeszcze osoba karana, bo nie
    miala prawomocnego wyroku sadu. jak na to patrzec?
    pozdrawiam

    Sebastian

  • 2. Data: 2005-11-06 15:36:29
    Temat: Re: recydywa
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Sebastian S" <s...@g...pl> naskrobał/a w

    > jak na
    > to patrzec?

    "po odbyciu co najmniej 6 miesięcy kary umyślne przestępstwo"
    Odbył 6 miesięcy kary?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    The Death Star Project was our last, best hope for peace...

  • 3. Data: 2005-11-06 15:45:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich napisał(a):

    > "po odbyciu co najmniej 6 miesięcy kary umyślne przestępstwo"
    > Odbył 6 miesięcy kary?

    A może był tymczasowo aresztowane przez 6 miesięcy po pierwszym czynie,
    a przed drugim czynem, a potem zaliczono mu to na poczet kary ... ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-11-06 15:45:41
    Od: "Sebastian S" <s...@g...pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > "Sebastian S" <s...@g...pl> naskrobał/a w

    > "po odbyciu co najmniej 6 miesięcy kary umyślne przestępstwo"
    > Odbył 6 miesięcy kary?

    byl przez ponad pol roku tymaczasowo aresztowany

  • 5. Data: 2005-11-06 15:51:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sebastian S napisał(a):

    > byl przez ponad pol roku tymaczasowo aresztowany

    Nie będzie recydywy, bo w chwili popełnienia drugiego czynu nie był
    skazanym.
    Ale nawet gdyby to co to zmienia? I tak sądy nie orzekają w ramach
    górnego zagrożenia.