  • 1. Data: 2002-11-03 18:48:11
    Temat: Udział w gruncie
    Od: "leo59" <l...@h...pl>

    W r. kupiłem działkę budowlaną ok.1000m.
    Mimo że sam za nią zapłaciłem, to ze względów podatkowych jest to
    współwłasność i tak 2/5 przypada na moją mamę i 3/5 na moją żonę i na mnie.
    Teraz pytanie: ponieważ mama ma już 80 lat chciałbym zabezpieczyć się przed
    ew. żądaniami rodziny po jej śmierci. Jak to zrobić?

  • 2. Data: 2002-11-03 22:44:46
    Temat: Re: Udział w gruncie
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    leo59 napisa_(a):

    > Teraz pytanie: ponieważ mama ma już 80 lat chciałbym zabezpieczyć się przed
    > ew. żądaniami rodziny po jej śmierci. Jak to zrobić?

    niech napisze odpowiedni testament

    KG

  • 3. Data: 2002-11-05 09:59:34
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > leo59 napisa_(a):

    > niech napisze odpowiedni testament

    Chyba lepiej będzie znieść współwłasność jeszcze za życia mamy...

    Filip Piotrowski