  • 1. Data: 2002-11-03 15:41:31
    Temat: rozwod
    Od: "Jan Kowalski" <p...@j...pl>

    Witam,

    sytuacja:
    maz pracuje, 2 dzieci, zona bezrobotna, nieobecna 9 miesiecy w kraju -
    wrocila i chce rozwod.
    pytanie: w przypadku gdy bedzie rozwod z winy zony czy bedzie mogla zabrac
    dzieci zagranice? powtarzam: zarobila za granica ale zrodla dochodu niema.

    dziekuje

  • 2. Data: 2002-11-03 20:36:31
    Temat: Odp: rozwod
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jan Kowalski <p...@j...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq3g3f$d87$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > wrocila i chce rozwod.
    > pytanie: w przypadku gdy bedzie rozwod z winy zony

    to nie przesądza w każdym wypadku o powierzeniu władzy

    czy bedzie mogla zabrac
    > dzieci zagranice?
    hmm ? jeśli władze rodzicielską sąd powierzy żonie ? jeśli dzieci mają
    paszporty?

    powtarzam: zarobila za granica ale zrodla dochodu niema.

    A to twoje " powtórzenie co do zarobków i braku źródła dochodu " nie ma nic
    do rzeczy? co chcesz przez to zaakcentować ?
    To kwestia tego jaki Ty masz stosunek do tej sytuacji? Czego chcesz? Jakie
    Ty widzisz rozwiązanie? Kto sie opiekował dziećmi pod nieobecność żony?
    Jeśli nie chcesz pisać na grupe prosze przedstaw sytuacje na priv .
    Zadaje te pytanie ponieważ chcę poznać Twoje stanowisko w tej sprawie

    Sandra.