  • 1. Data: 2003-07-14 11:47:29
    Temat: Udzały w Sp. z o.o (w organizacji)
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam jestem tu nowy, zazwyczaj przesiaduję na pl.misc.kolej.

    Mam takie pytanie:
    Czy w spółce z o.o. (w organizacji) można zbyć udziały ?????, jeżeli nie to
    bardzo proszę o uzasadnienie, na mocy jakich aktów prawnych jest to zabronione.

    Z góry wielkie dzięki

    Pozdrawiam
    DINO

  • 2. Data: 2003-07-14 20:40:48
    Temat: Re: Udzały w Sp. z o.o (w organizacji)
    Od: "lablador1977" <l...@p...fm>

    > Czy w spółce z o.o. (w organizacji) można zbyć udziały ?????, jeżeli nie
    > bardzo proszę o uzasadnienie, na mocy jakich aktów prawnych jest to
    zabronione.

    Art. 16. ksh - rozporządzenie udziałem albo akcją dokonane przed wpisem
    spółki kapitałowej do rejestru albo przed zarejestrowaniem podwyższenia
    kapitału zakładowego jest nieważne.

    Spółka zoo w organizacji to spolka przed wpisem do rejestru /art 12 ksh/
    wiec jesli sad jej jeszcze nie zarejestrowal to zbycie udzialow jest
    niedopuszczalne.

    Daniel

  • 3. Data: 2003-07-14 20:51:32
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > niedopuszczalne.
    >
    > Wielkie dzięki, za udzielenie bardzo cennej informacji.
    Pozdrawiam
    DINO