  • 1. Data: 2003-07-14 11:09:13
    Temat: eksmisja i co dalej?
    Od: "bezdomny" <l...@o...pl>

    Mam prośbę do szanownych grupowiczów - niestety nie znam się na prawie
    a potrzebuje wsparcia prawnego
    (oczywiście mam świadomość, iż "Ignorantia lex nocet").
    - moi rodzice nie płacą czynszu w spółdzielni mieszkaniowej od dwóch lat.
    Jak można się domyślić odbyła się pierwsza sprawa o eksmisje.
    ... i tu zaczyna się ciekawa historia:
    - sędzina stwierdziła iż nie należy się rodzicom lokal socjalny bo nie mają
    dochodów
    (a ponoć nie ma eksmisji na bruk i w dodatku nie można
    eksmitować bezrobotnych - taką ustawę ponoć podpisał prezydent)
    - po drugie obowiązkowo mieła się stawić cała rodzina o godzinie 10:20
    (zameldowanych jest 5 osób)
    a jak się okazało po przybyciu z siostrą o godzinie 10:15 rozprawa już
    trwała.
    - po trzecie - prawnik reprezentujący spółdzielnie mieszkaniową
    nie miał nawet pełnomocnictwa
    (nie mówiąc o tym, że nie był zaznajomiony ze sprawą)

    Proszę o pomoc i rady co robić w takiej sytuacji
    czy rzeczywiście rodzicom nie przysługuje lokal socjalny?
    dodatkowo dodam iż rodzice są po rozwodzie