  • 31. Data: 2009-07-10 20:37:55
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo
    > samochodu. Jemu przestanie tylko grac.

    Heh.

    Zaraz się zgłoszą do ciebie ludzie z wywiadu wojskowego - oni od dawna
    kombinują, jak coś takiego skonstruować w tak małym opakowaniu ;->

  • 32. Data: 2009-07-10 20:53:36
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Tego muła nic nie nauczy. Sąsiadka powiedziała po tym jak mu wpier..., że
    > to jest k... nie do zaj.... nia. :-) Uśmiałem się po pachy.
    > neelix

    A Ty może spróbuj z gościem jednak pogadać.
    Ja mam sąsiada co dla odmiany w szklarni muzykę puszczał taką że nie dało
    się tego znieść. I do tego głosno niemiłosiernie.
    Wziąłem flaszkę, wziąłem płytę cd z tym co lubię słuchać i się do sąsiada
    udałem.
    Od dwóch lat słuchamy tego tego co lubimy - on lubi głośną muzykę przy pracy
    w szklarni - mi ta muzyka nie przeszkadza.
    Jak ja chcę puscić moją muzykę to wystarczy gwizdnąć.
    W jednym zdaniu- z sąsiadem można i trzeba się dogadać. Może warto spróbować
    ?

    --
    Pawełj

  • 33. Data: 2009-07-10 22:05:17
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > chyba na infolinię

    Chyba niekoniecznie. Sam niedawno zgłaszałem na policję problem głośnej
    rąbanki w moim bloku.
    Nikt mnie o nazwisko nie pytał. Zresztą mogłem podać jakiekolwiek - kto to
    sprawdzi?
    Przyjechali, uciszyli towarzystwo i tyle.

  • 34. Data: 2009-07-10 22:07:05
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > A dlaczego mają Ciebie uniewinnić?
    > Popełniłeś coś?

    Gdzie wyczytałeś, że jego mają uniewinnić?

  • 35. Data: 2009-07-10 22:59:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Baloo pisze:
> [...]
    > sprawdzi?
    > Przyjechali, uciszyli towarzystwo i tyle.

    Teraz policja nie ma prawa nagabywać o dane personalne zgłaszającego-dla
    jego dobra.
    Jak zapytają nie podawaj.

    --
    animka

  • 36. Data: 2009-07-11 06:38:58
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 00:07:05 +0200, Baloo napisał(a):

> [...]
    ^^^^

    > Gdzie wyczytałeś, że jego mają uniewinnić?

    Upsssss - podkreślone "może" odczytałem jako "mnie".
    Przepraszam.

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 37. Data: 2009-07-11 10:07:49
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    wiadomości news:b8uji6-8iv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale najpierw jednak spróbuj zwrócić uwagę - może sobie nie zdaje sprawy?

    Ale Neelix to jest troll od swiatel w dzien...
    On normalnych rozwiazan nie akceptuje...

    Picasso

  • 38. Data: 2009-07-11 10:15:29
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nagrać dyktafonem z telefonu żaden problem, ale przy dowodach sprawa
    > pewnie idzie do sądu. Tylko co nastąpi w sądzie? Dyktafon nie łyka basów,
    > bo służy raczej do nagrywania mowy, a nie muzyki. Nie odzwierciedli w
    > pełni tego co się dzieje.

    Kupic/pozyczyc miernik halasu (decybelomierz/sonometr), wziac kamere i
    nagrac pomiar jego wyczynow - najlepiej kilka razy. Zebrac do tego swiadkow
    tych wyczynow ktorzy potwierdza autentycznosc nagran. Zalozyc jakas sprawe
    zbiorowo. Ostatnio slyszalem w radio, ze ktos tam dostal 10 tys kary za
    granie na skrzypacach w bloku... tylko, ze tam to bylo oko za oko bo sparwe
    zalozyl ktos kto wczesniej zostal skazany za glosna muzyke ze sprzetu audio
    :)

    W takim przypadku problemem bedzie sonometr z odpowiednimi certyfikatami ...
    koszt niemaly.

    ehh sasiedzi :)

    Picasso

  • 39. Data: 2009-07-11 10:53:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak ja chcę puscić moją muzykę to wystarczy gwizdnąć.
    > W jednym zdaniu- z sąsiadem można i trzeba się dogadać. Może warto

    A czy wiesz, że lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć? Żeby zejść tak
    nisko to musiałbym na głowę upaść. Dziękuję, nie skorzystam.
    neelix

  • 40. Data: 2009-07-11 10:59:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pa_blo" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze sprzetu audio :)
    > W takim przypadku problemem bedzie sonometr z odpowiednimi certyfikatami

    Wiesz jaka byłaby najlepsza metoda? Dudni to dzwonie na policję,
    przyjeżdżają, rypią mu 100zł i tak do skutku. Problem w tym, że można się
    nie dodzwonić, przyjadą jak przestanie grać, dadza najwyżej pouczenie lub
    nie przyjadą wcale, bo lepiej zgłosić do dzielnicowego.
    > ehh sasiedzi :)

    Trafisz na chama i debila to upieprzy wszystkich. A taki pijaczyna w
    przerwie między kolejnymi piosenkami darł ryja: Daruś, no dawaj! Tylko on
    mieszka na innej ulicy.
    neelix