  • 1. Data: 2004-01-01 21:47:21
    Temat: UP nie chce placic ubezpieczenia zdrowotnego
    Od: "ZielonY" <p...@i...pl>

    Witam

    Zona zarejestrowala sie w urzedzie pracy
    Bedzie otrzymywala zasilek dla bezrobotnych
    W sprawie ubezpieczenia zdrowotnego uzyskala informacje bym ja (jej
    pracujacy na etacie maz) zglosil ja do ubezpieczenia
    Moje pytania:
    - dlaczego to nie urzad bedzie oplacal ubezpieczenie zdrowotne mojej zony
    tylko ja?
    - czy w zwiazku z tym, ze zona bedzie korzystala z mojego ubezpieczenia
    wzrosnie kwota odciagana z mojej pensji?
    - jaki wplyw ma powyzsze na moje roczne rozliczenie w "picie" ?

    pozdrawiam
    ZielonY

  • 2. Data: 2004-01-01 22:28:14
    Temat: Re: UP nie chce placic ubezpieczenia zdrowotnego
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > wzrosnie kwota odciagana z mojej pensji?
    > - jaki wplyw ma powyzsze na moje roczne rozliczenie w "picie" ?

    urzad moze oplacac ale nie musi, skoro malzonka bedzie miala zasilek to i
    tak by ona placila a nie pup.
    bedzie wiec korzystac z twojego ubezp., ale nie boj sie nic wiecej nie
    zaplacisz, a ni pracowadca
    mozesz natomiast zyskac ;) przyklad:
    - w 2004r. bedziesz korzystac z odliczen w us
    - rozliczacie sie razem
    - malzonka nie placac skl.zdrow. wiecej kasy oodprowadza do us
    - rozlcizajcac sie za 2004r. i majac odliczenia, us wiecej zwroci bo wiecej
    dostal ;)

    Jean