  • 1. Data: 2004-02-16 23:08:14
    Temat: UMOWA ? POMOCY
    Od: robert <r...@o...pl>

    Jestem młodym człowiekiem. Odziedziczyłem po wujku punkt fotografii
    cyfrowej.
    Chciałbym rozruszać tę działalność na zasadzie otwarcia kilku własnych
    punktów typu-
    przyjmowanie filmów do wywołania.
    Głównym problemem jest wzór i sposób zawarcia umowy z właścicielem
    takiego punktu.
    Jeżeli jest osoba, która mogłaby udzielić mi informacji w tym kierunku
    to proszę o
    wskazówki, a najlepiej przesłanie wzoru takiej umowy.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich grupowiczów
    Robert P.

  • 2. Data: 2004-02-16 23:26:00
    Temat: Re: UMOWA ? POMOCY
    Od: "szeryf" <l...@o...pl>

    robert z adresu <r...@o...pl> napisał w artykule
    c0rilc$ror$...@n...news.tpi.pl:

    > Jestem młodym człowiekiem. Odziedziczyłem po wujku punkt fotografii
    > cyfrowej.

    Jesli Twoj wujek to Eastman lub Kodak to chyba tylko franchising ???