  • 1. Data: 2004-02-16 22:27:42
    Temat: cd: komornik - rodzice maja dlugi a on chce kase ode mnie
    Od: "siniak" <m...@o...pl>

    witam ponownie,

    wracam do watku:

    http://tinyurl.com/28j69

    mam juz przed soba papier z pieczecia komornika sadowego przy sadzie
    rejonowym skierowaniy do mnie i do brata, a wyglada on tak:

    ZASWIADCZNIE O WSZCZECIE EGZEKUCJI
    Komornik Sadu Rejonowego zawiadamia, ze przeciwko Obywatelowi na wniosek
    wierzyciela(ki) ... Spoldz. Mieszk. zamieszkalego w ... zostala wszczeta
    egezekucja na podstawie Wyroku Sadu Rejonowego ... Sygnatura .... z 28
    sierpnia 2003 ktorym Sad postanowil zasadzic roszczenia glowne - 4542,78 zl,
    koszty procesowe - 90,90 zl, klauzula wykonywalnosci 6 zl, koszty
    egzekucyjne do ustalenia. Egezekucja zostala skierowana do: nieruchomosci.

    nas nie bylo w domu, pismo podpisal ojciec...

    czy to oznacza ze juz klamka zapadla i teraz tylko czekac kiedy pojawi sie
    na mojej pensji i na koncie komornik i nic juz nie moge z tym zrobic? aha,
    podobno jest 7 dni na odwolanie a termin mija w czwartek...

    z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje w ww materii gdyz kompletnie sie
    na tym nie znam

    pozdrawiam,
    siniak