  • 1. Data: 2004-02-16 22:26:08
    Temat: cd: komornik - rodzice maja dlugi a on chce kase ode mnie
    Od: "siniak" <m...@o...pl>

    witam ponownie,

    wracam do watku:

    http://tinyurl.com/28j69

    mam juz przed soba papier z pieczecia komornika sadowego przy sadzie
    rejonowym skierowaniy do mnie i do brata, a wyglada on tak:

    ZASWIADCZNIE O WSZCZECIE EGZEKUCJI
    Komornik Sadu Rejonowego zawiadamia, ze przeciwko Obywatelowi na wniosek
    wierzyciela(ki) ... Spoldz. Mieszk. zamieszkalego w ... zostala wszczeta
    egezekucja na podstawie Wyroku Sadu Rejonowego ... Sygnatura .... z 28
    sierpnia 2003 ktorym Sad postanowil zasadzic roszczenia glowne - 4542,78 zl,
    koszty procesowe - 90,90 zl, klauzula wykonywalnosci 6 zl, koszty
    egzekucyjne do ustalenia. Egezekucja zostala skierowana do: nieruchomosci.

    nas nie bylo w domu, pismo podpisal ojciec...

    czy to oznacza ze juz klamka zapadla i teraz tylko czekac kiedy pojawi sie
    na mojej pensji i na koncie komornik i nic juz nie moge z tym zrobic? aha,
    podobno jest 7 dni na odwolanie a termin mija w czwartek...

    z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje w ww materii gdyz kompletnie sie
    na tym nie znam

    pozdrawiam,
    siniak

  • 2. Data: 2004-02-16 22:34:59
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > wracam do watku:
    >
    > http://tinyurl.com/28j69

    imho lepiej nie wracac lecz pisac dalej w watku skoro az tyle czasu nie minelo:)

> [...]

    > na mojej pensji i na koncie komornik i nic juz nie moge z tym zrobic? aha,
    > podobno jest 7 dni na odwolanie a termin mija w czwartek...

    a pensja lub konto bankowe to nieruchomosc?
    lokal, w ktorym jestes zameldowany i ktorego wlascicielm jest ojciec to
    nieruchomosc:) domniemam, ze jest wlascicielem. (?)

    niech ojciec stara sie dogadac odnosnie splaty zadluzenia w ratach

    pozdr
    marcin

  • 3. Data: 2004-02-16 22:48:07
    Od: "siniak" <m...@o...pl>

    > imho lepiej nie wracac lecz pisac dalej w watku skoro az tyle czasu nie
    minelo:)

    no wiem ale nie wszystkim sie chce przewijac grupe

    ale okazalo sie ze brat zle przepisal mi to pismo :(

    pozdrawiam,
    siniak

  • 4. Data: 2004-02-16 23:53:20
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    tam bylo imho. napisalem tylko co ja mysle o tym :)

    > ale okazalo sie ze brat zle przepisal mi to pismo :(

    a ruchomosci to nadal nie sa ani pensja czy tez konto w banku lecz np.
    przedmioty, ktore znajduja sie w nieruchomosci. pisalem juz wczesniej,
    co nalezy zrobic jesli nie jestescie dluznikami i roszczenia wobec was
    sa bezzasadne.

    a gdyby sie jednak okazalo za kilka minut, ze chodzi o nieruchomosc to
    pozwole sobie wspomniec, ze uczestnikami postepowania egzekuzyjnego z
    nieruchomosci sa wierzyciel i dluznik ale takze osoby, ktorym przysluguja
    prawa rzeczowe ograniczone na nierochomosci i prawa osobiste zabezpieczone
    na nieruchomosci.

    proponuje tez nie panikowac. komornik to tez czlowiek, a nie diabel wcielony :)

    pozdr
    marcin