  • 1. Data: 2004-02-16 23:40:20
    Temat: Konstytucja RFN - gdzie znaleść??
    Od: "Jarema" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuję pilnie konstytucji (ustawy zasadniczej) RFN w formacie doc lub
    pdf. Czy ktoś może zna linka do jakiejś strony, gdzie można ją znaleść. Mimo
    moich usilnych poszukiwań udało mi się na razie dotrzeć tylko do wersji
    niemieckiej... Zresztą jak będzie to inny format (np. zwykły html) też mnie
    to zadowoli. :-)

    Będę wdzięczny za pomoc. z góry dzięki :-))

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-17 11:02:27
    Temat: Re: Konstytucja RFN - gdzie znaleść??
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Jarema napisał:

> [...]
    > to zadowoli. :-)
    >
    > Będę wdzięczny za pomoc. z góry dzięki :-))

    A ja znalazlam jakos...
    Krok pierwszy: otworz przeglarke
    Krok drugi: wpisz www.google.pl
    Krok trzeci: wpisz "konstytucja niemiec"
    Krok czwarty: kliknij na pierwszy odnosnik u gory, ktory ci wyplul google
    Krok piąty: skopiuj sobie i wklej do worda, zaden problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 3. Data: 2004-02-17 14:33:35
    Od: "Jarema" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Krok czwarty: kliknij na pierwszy odnosnik u gory, ktory ci wyplul google
    > Krok piąty: skopiuj sobie i wklej do worda, zaden problem.

    Gdyby to Edytko było takie proste - ale nie jest... nie mniej jednak dzięki
    za zaangażowanie i próbę pomocy (na Wikipedii to tylko fragmenty, a odnośnik
    odsyła do deutsche version)

    pozdróweczka

  • 4. Data: 2004-02-17 15:45:12
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Google działa, tylko trzeba wiedzieć czego się szuka, w Niemczech
    konstytucja nosi miano "ustawy zasadniczej" :-)

    http://ambasadaniemiec.pl/files/USTAWA_ZASADNICZA_Ni
    emiec.pdf

    M.

  • 5. Data: 2004-02-17 15:46:06
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    btw - znaleŹć, bo znalaZłem :>

  • 6. Data: 2004-02-17 18:18:42
    Temat: Re: Konstytucja RFN - gdzie znaleźć??
    Od: "Jarema" <j...@p...onet.pl>

    :-))

    hehe, oczywiście, sorki - pisałem szybko, choć to pewnie nie
    wytłumaczenie...:-)

    Dzięki bardzo za linka - to że w RFN jest Grundgesetz to wiedziałem
    (napisałem zresztą w moim "wołaniu o pomoc")

    Pozdrawiam serdecznie i WDZIĘCZNIE!!! - o to chodziło :-))