  • 1. Data: 2006-09-29 13:46:48
    Temat: Tymczasowe zameldowanie
    Od: "Mustad" <m...@w...pl>

    Jak można pozbawić kogoś tymczasowego zameldowania? Czy trzeba czekać aż
    minie termin?
    Tadeusz

  • 2. Data: 2006-09-30 10:09:50
    Temat: Re: Tymczasowe zameldowanie
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Mustad napisał(a):
    > Jak można pozbawić kogoś tymczasowego zameldowania? Czy trzeba czekać aż
    > minie termin?

    meldunek potwierdza fakt pobytu. Jesli pacjent wyjechal, nalezy go
    wymeldowac, chyba w ciagu trzech dni...

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 3. Data: 2006-09-30 14:05:58
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Bungo wrote:
    > meldunek potwierdza fakt pobytu. Jesli pacjent wyjechal, nalezy go
    > wymeldowac, chyba w ciagu trzech dni...

    Nie.

    Jeśli pacjent wyjechał, on sam ma obowiązek się wymeldować.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-10-02 06:38:14
    Od: "Mustad" <m...@w...pl>

    Chyba tak obowiązek ma pacjent, ale jak nie chce, a ja chcę?

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz Musiał

  • 5. Data: 2006-10-02 17:56:52
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mustad wrote:
    > Chyba tak obowiązek ma pacjent, ale jak nie chce, a ja chcę?

    Wniosek do burmistrza o wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
    (Google są pełne szczegółów). Jeśli się wyprowadził.

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-10-03 06:00:50
    Od: "Mustad" <m...@w...pl>

    wielkie dzięki

  • 7. Data: 2006-10-03 17:07:41
    Temat: Re: Tymczasowe zameldowanie [OT]
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mustad wrote:
    > wielkie dzięki

    W ramach podziękować możesz zacząć ciąć cytaty, wcinać je i odpowiadać
    pod cytatem, tak jak to się przyjęło w krajach kultury zachodniej.