  • 1. Data: 2006-09-29 13:04:10
    Temat: Używanie prywatnej aplikacji w firmie.
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Witam.

    Kwestia jaką poruszę kierowana jest do radców z zakresu prawa autorskiego.

    Posiadam w swoich domowych zbiorach program do tworzenia kopii danych.
    Mowa tu o słynnym Acronis True Image. Zakupiłem go 2 lata temu z myślą
    domowego użytkowania. Wiem, że nie mogę odsprzedać praw autorskich programu
    wraz z licencją w dalsze użytkowanie. Czy mogę jednak ów program
    zainstalować na komputerze w mojej firmie, w której pracuję ?

    Zaznaczam, że program nie jest już przeze mnie wykorzystywany, a z racji
    zmiany systemu na domowym komputerze używam innej aplikacji.

    Nie będzie to złamanie warunków licencji ?

    Będę wdzięczny za konstruktywne uwagi.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --