  • 201. Data: 2022-02-03 13:04:31
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Konfederaści nie umieją nawet googlać:
    > https://gfx.wiadomosci.radiozet.pl/var/radiozetwiado
    mosci/storage/images/swiat/kanada.-kolejne-nieoznacz
    one-groby-na-terenie-dawnej-szkoly.-znaleziono-szcza
    tki-182-osob/10511287-1-pol-PL/Kanada.-Kolejne-nieoz
    naczone-groby-na-terenie-dawnej-szkoly.-Szczatki-182
    -osob_article.webp

    Gdy już kurz opadł:

    https://thefederalist.com/2022/01/19/not-one-corpse-
    has-been-found-in-the-mass-grave-of-indigenous-child
    ren-in-canada/

    Twoi fufle "ż" lewaki jak zwykle nakłamały, masowo.

  • 202. Data: 2022-02-03 13:36:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Feb 2022 04:04:31 -0800 (PST), alojzy nieborak wrote:
> [...]
    has-been-found-in-the-mass-grave-of-indigenous-child
    ren-in-canada/
    > Twoi fufle "ż" lewaki jak zwykle nakłamały, masowo.

    Zaraz zaraz.
    Bo ja nie rozumiem.

    Nigdy nie znaleziono zadnego masowego grobu?
    I od poczatku to byla zmyslona historia?

    Czy nie znaleziono nowych grobow przez pol roku ... albowiem
    nikt nie szukal
    "and not a single shovel-full of dirt has been excavated from the site
    in question."

    J.

  • 203. Data: 2022-02-03 14:00:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Feb 2022 04:04:31 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

    > Gdy już kurz opadł:
    >
    > https://thefederalist.com/2022/01/19/not-one-corpse-
    has-been-found-in-the-mass-grave-of-indigenous-child
    ren-in-canada/

    Niespecjalnie mam ochotę wracać do archiwalnych wątków, ale z ciekawości
    rzuciłem okiem na inne artykuły owego Davidsona. To raczej nie jest
    niezależny dziennikarz, a moją uwagę zwróciła publikacja:
    https://thefederalist.com/2022/01/11/im-never-gettin
    g-a-covid-vaccine-and-im-not-alone/
    Autor powtarza foliarskie tezy o szczepionkach i jest szczęśliwy, że
    przechorował kowida, bo to daje lepszą ochronę.

    Dla wytrwałych jeszcze to:
    https://thefederalist.com/2021/12/22/the-corporate-m
    edia-freakout-over-the-omicron-variant-isnt-normal-i
    ts-psychotic/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 204. Data: 2022-02-03 15:00:44
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

> [...]
    >
    > Dla wytrwałych jeszcze to:
    > https://thefederalist.com/2021/12/22/the-corporate-m
    edia-freakout-over-the-omicron-variant-isnt-normal-i

    Z kowidem zdania są podzielone, jedni lekarze mówią tak, inni siak.
    Wątek nie jest o kowidzie tylko o "masowych" grobach.
    Ktoś się przyjrzał "ż" lewicowemu pierdolcowi i tyle.

  • 205. Data: 2022-02-03 21:56:45
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):

    > Wątek nie jest o kowidzie tylko o "masowych" grobach.
    > Ktoś się przyjrzał "ż" lewicowemu pierdolcowi i tyle.

    ctrl+v
    https://www.dorchesterreview.ca/blogs/news/in-kamloo
    ps-not-one-body-has-been-found

    Ciekawe czy "ż" ubeki PL i zagraniczne przeproszą za masowa ściemę?

  • 206. Data: 2022-02-03 22:05:04
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

> [...]
    > rzuciłem okiem na inne artykuły owego Davidsona. To raczej nie jest
    > niezależny dziennikarz, a moją uwagę zwróciła publikacja:

    Czyli szur na szurskim portalu publikuje infa dla szurów.
    A Alojzy to czyta :D

  • 207. Data: 2022-04-03 01:28:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 03.02.2022 o 14:00, Olin pisze:

> [...]
    > Autor powtarza foliarskie tezy o szczepionkach i jest szczęśliwy, że
    > przechorował kowida, bo to daje lepszą ochronę.

    Niech się zbytnio nie cieszy, bo może zachorować jeszcze z 5 razy.

    > Dla wytrwałych jeszcze to:
    > https://thefederalist.com/2021/12/22/the-corporate-m
    edia-freakout-over-the-omicron-variant-isnt-normal-i
    ts-psychotic/

    --
    animka

  • 208. Data: 2022-04-04 21:31:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W kraju powinna być jedna religia.
    Inaczej będą się napie....ać jak kibice Arki i Widzewa.

    -----
    > Czemu religii nie uczy w szkole Rabin, czy Pastor?
    > Nawet, jeśli mamy większość Katolików i przegłosowali religię w szkołach, to czemu
    katolicką?

  • 209. Data: 2022-04-04 22:25:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2022 o 21:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > W kraju powinna być jedna religia.
    > Inaczej będą się napie....ać jak kibice Arki i Widzewa.
    >

    > -----

    Nie wiem, komu odpisujesz. nie widzę tamtej wiadomości. Ale odpiszę tu.
    Katolicy nie przegłosowywali religii w szkole. Rząd zawarła umowę
    międzynarodowa z Watykanem. Osobiście uważam, że pomysł, by to ksiądz
    przychodził do szkoły, zamiast dzieci na parafi9ę był celny. Natomiast
    zupełnie nie rozumiem, czemu tylko księża katoliccy i dlaczego w ogóle
    połączono to z ich zatrudnieniem jako nauczycieli generalnie naruszając
    konstytucyjny podział organów państwa od kościołów.

    --
    Robert Tomasik

  • 210. Data: 2022-06-16 13:48:05
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Niespecjalnie mam ochotę wracać do archiwalnych wątków

    Warto do nich wracać aby mieć wyobrażenie o sprawdzalności
    "ż" - niusów.

    Miały być masowe groby, nawet rząd kanady gruba kasę wyłożył.
    Twoi fumfle naprodukowali ze dwa milyjony artykułów.

    https://nationalpost.com/opinion/the-year-of-the-gra
    ves-how-the-worlds-media-got-it-wrong-on-residential
    -school-graves