eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTuning legalny czy nie? › Re: Tuning legalny czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tuning legalny czy nie?
    Date: Fri, 22 Jul 2005 01:14:40 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 35
    Message-ID: <dbpa8s$sl2$1@opal.futuro.pl>
    References: <dblajf$n0g$1@atlantis.news.tpi.pl> <dbm02s$f66$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dbm2p9$h8a$1@opal.futuro.pl> <dbmkbb$4gg$1@inews.gazeta.pl>
    <dbn2r4$tta$1@opal.futuro.pl> <dbn3e3$u3i$1@opal.futuro.pl>
    <dbous0$rdo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-254-13.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1121987676 29346 62.233.254.13 (21 Jul 2005 23:14:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jul 2005 23:14:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dbous0$rdo$1@inews.gazeta.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:314180
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:

    > Toteż, jeśli dokona tego jakiś tam serwis, to już sprawa jego i
    > właściciela. Ale jak dokona tego autoryzowany serwis, to może stracić
    > autoryzację za niestosowanie się do zaleceń. A że zalecenia z opisanych

    Wątpię. Importerzy i producenci 'proceder' znają, a że dzięki temu jest
    większy popyt na ich produkty - nie będą bruździć.

    > przeze mnie powodów nie mogą przewidywać odłączania tego urządzenia,
    > toteż działanie z nimi sprzeczne można uznać niemal za pewnik.

    Patrz wyżej :)

    A ogranicznik jest sztucznym dodatkiem i tam, gdzie nie ma takiego
    formalnego wymogu - nie jest instalowany.

    >>Samochody też się tuninguje (np. inne mapy zapłonu, planowanie
    >> głowicy) - i kogo chciałbyś za to ścigać?
    >
    >
    > Ale tuningowany w opisany przez Ciebie sposób samochód nadal pozostaje
    > samochodem.

    Ale jeżdżącym szybciej niż "przewidział producent".

    > Spróbuj go stuningować poprzez pozbawienie hamulców i
    > przekonaj mnie, ze to zgodne z przepisami.

    Co równasz pięść do nosa? Hamulce nie są demontowane. Ba! Wśród części
    tuningowych są także mocniejsze hamulce.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1