  • 1. Data: 2008-09-16 12:40:27
    Temat: Transport lekkich narkotykow z Holandii
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Witam!

    Jakie konsekwencje prawne moga grozic za zakup na przyklad kilkunastu -
    kilkudziesieciu gramow haszyszu w Holandii i zabranie tego samochodem do
    Polski. A co gdyby zabrac do Wiekiej Brytanii?

    Pytanie zadaje w taki sposob, bo moze w roznych krajach sa rozne przepisy?
    Czy to podchodzi pod przemyt, czy pod nielegalne posiadanie narkotykow? Czy
    jest jakies rozroznienie w prawie miedzy taka iloscia, a "duza" iloscia? Czy
    w Belgii, Niemczech, Francji, Wiekiej Brytanii jakies sluzby beda przykladac
    wage do takich ilosci takiego produktu?

    Poprostu - czy mozna sobie bezstresowo pozwolic na cos takiego?

    Dzieki i pozdrawiam!

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2008-09-16 13:01:52
    Temat: Re: Transport lekkich narkotykow z Holandii
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Jan-xx pisze:
> [...]
    > wage do takich ilosci takiego produktu?
    >
    > Poprostu - czy mozna sobie bezstresowo pozwolic na cos takiego?

    W PL masz sprawe za posiadanie - nie ma znaczenia ilosc. Przy wiekszych
    ilosciach zechca dolozyc jeszcze przemyt + rozprowadzanie.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-09-16 15:54:29
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W PL masz sprawe za posiadanie - nie ma znaczenia ilosc. Przy wiekszych
    > ilosciach zechca dolozyc jeszcze przemyt + rozprowadzanie.

    I to jest chore, a oni nam wmawiają, że jakaś jUnia jest.
    A co do przewozu to polecam nasionka - kary nie ma, a w kilka tygodni na parapecie
    ładnie urosną.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-09-16 16:00:21
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Jan-xx pisze:
> [...]
    > wage do takich ilosci takiego produktu?
    >
    > Poprostu - czy mozna sobie bezstresowo pozwolic na cos takiego?

    Kupic i wypalic sobie mozesz ale jak zlapia cie niemcy zaraz za granica
    holenderska to masz wakacje murowane startujesz od pol roku.

  • 5. Data: 2008-09-16 16:10:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote
    > I to jest chore, a oni nam wmawiają, że jakaś jUnia jest.

    Co jest chore..? Sprawa to jedno, kare można dobierać z widełek w zalezności
    od szkodliwosci, czytaj ilości.

  • 6. Data: 2008-09-16 16:38:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik NoName napisał:
    > Kupic i wypalic sobie mozesz ale jak zlapia cie niemcy zaraz za granica
    > holenderska to masz wakacje murowane startujesz od pol roku.

    W Polsce od trzech lat.

    Ale jak trafi na sfrustrowaną sędzinę to i dziesiątaka zarobi.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net

  • 7. Data: 2008-09-16 16:49:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Co jest chore..?

    jUnia pod tym względem jest chora. Mogę ze wschodu na zachód przejechać bez
    zatrzymywania się, a przywiezienie legalnie zakupionej maryśki jest nielegalne.

    *piotr'ek*

  • 8. Data: 2008-09-16 20:02:42
    Od: NoName <n...@n...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > jUnia pod tym względem jest chora. Mogę ze wschodu na zachód przejechać bez
    zatrzymywania się, a przywiezienie legalnie zakupionej maryśki jest nielegalne.

    > *piotr'ek*

    No i co w tym dziwnego ? w USA nie mozesz ze stanu do stanu przewiezc
    wOdy albo papierosow i to jest chore.