  • 1. Data: 2008-09-16 11:26:48
    Temat: Czas rozpatrzenia reklamacji (inny niż wszystkie ;) )
    Od: p...@g...com

    Witam wszystkich,
    Sprawa wygląda następująco:
    Kupiłem w sieci Plus Mix telefon z gwarancją 12 miesięczną. Po jakimś
    czasie telefon się zepsuł, a karta gwarancyjna gdzieś się zapodziała.
    Znajomy pracujący w salonie Plusa obiecał, że załatwi nową kartę
    gwarancyjną i wypiszą ją tak, żeby wszystko było w porządku, a telefon
    zostanie naprawiony w ramach naprawy gwarancyjnej. Miało to miejsce w
    połowie czerwca, miało potrwać 2 tygodnia, natomiast do tej pory nie
    mam mojego telefonu. Nie otrzymałem w salonie żadnego zaświadczenia,
    że oddałem telefon do naprawy, jedyne co dostałem to telefon zastępczy
    po miesiącu. Ich punkt sprzedaży odwiedzam regularnie co kilka dni,
    zawsze dostaje tą samą odpowiedz, że trzeba czekać.
    Telefonu z tego punktu są wysyłane do naprawy do Kielc, natomiast
    ostatnio gdy sprzedawca dzwonił do serwisu (w Kielcach) odpowiedzieli,
    że odesłali telefon do Radomia (pan odbierający telefon nie był w
    stanie podać przyczyny). Mówiąc ogólnie czuje się bardzo wodzony za
    nos i mam tego dosyć. Moje pytanie do Was: co mogę zrobić w tej
    sytuacji? Jakie jest najlepsze wyjście? Czy mam szanse odzyskać
    telefon?

    Z porażaniem,
    Piotr Z.