  • 1. Data: 2014-05-20 15:58:34
    Temat: Telemarketingowcy
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    3 tyg temu cofnąłem w Citi Handlowy zgodę na przetwarzanie moich danych
    osob. do celów marketingowych i ... się zaczęło. Codziennie po 3-4 x dzwonią
    z banku. Nie odbieram telefonów od nich, a jak odbiorę to bidny telemarteter
    nie ma pojęcia o wycofaniu zgody i chrzani swoje jak mantrę. Kwalifikuje się
    to do zgłoszenia do GIODO?

  • 2. Data: 2014-05-20 18:32:34
    Temat: Re: Telemarketingowcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-20 15:58, Kriss pisze:
> [...]
    > telemarteter nie ma pojęcia o wycofaniu zgody i chrzani swoje jak
    > mantrę. Kwalifikuje się to do zgłoszenia do GIODO?

    ja sukcesywnie umieszczam numery telemarketerów Citi na czarnej liście.
    Są strasznie irytujący, potrafią co tydzień miesiąc w miesiąc dzwonić z
    tą samą ofertą (a to kredyt z karty kredytowej, a to gotówka z karty
    kredytowej, a to kredyt odnawialny, i tak w kółko Macieju).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-05-20 20:07:26
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

> [...]
    > samą ofertą (a to kredyt z karty kredytowej, a to gotówka z karty
    > kredytowej, a to kredyt odnawialny, i tak w kółko Macieju).

    no ale jak sie ich pozbyc systemowo ?

  • 4. Data: 2014-05-20 20:13:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-20 20:07, Zdzichu Pi pisze:

    > no ale jak sie ich pozbyc systemowo ?

    Nie wiem. Jak brak zgody nic nie daje, to możesz albo walczyć jak
    pieniacz, albo sukcesywnie ignorować ich telefony, co jest o tyle łatwe,
    że wystarczy podziękować za rozmowę, czy się rozłączyć, i dodać kolejny
    numer do BL. W ten sposób z cotygodniowych telefonów o tym samym
    zszedłem do jednego krótkiego telefonu raz na kilka tygodni.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-05-20 20:48:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kriss" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ma pojęcia o wycofaniu zgody i chrzani swoje jak mantrę. Kwalifikuje się to do

    Możesz odebrać telefon i zwyzywać.
    Możesz prosić o kilkukrotnie powtórzenie oferty (grać na czas). Mają określony
    target i przedłużanie rozmowy jest im nie na rękę.

  • 6. Data: 2014-05-21 19:15:41
    Od: W <w...@w...pl>

    Kriss wystukał, co następuje:

> [...]
    > telemarteter nie ma pojęcia o wycofaniu zgody i chrzani swoje jak
    > mantrę. Kwalifikuje się to do zgłoszenia do GIODO?

    Hm, dziwne.
    Swego czasu sami 'włączyli' mi wiadomosci marketingowe (po tym jak wyrobiłem
    kartę wizz), aczkolwiek po pierwszym telefonie grzecznie napisałem z tego
    tytułu reklamację. Oddzwonili, powiedzieli że 'przetworzą do miesiąca' (co
    było głupie, no ale) i w sumie poza tym jednym incydentem więcej telefonów z
    Citi nie miałem...

  • 7. Data: 2014-05-22 08:29:14
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 20 May 2014 20:07:26 +0200
    "Zdzichu Pi" <p...@c...com> wrote:

    > no ale jak sie ich pozbyc systemowo ?

    A masz jakis dowód na wycofanie tej zgody o której pisałeś?
    Jeśli nie, to tym razem postaraj się o potwierdzenie wycofania zgody na takie
    informacje, wraz z notką o zgłoszeniu sprawy do GIODO jeśli jej nie uwzględnią i już.
    Po kolejnym telefonie zgłoszenie do GIODO.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 8. Data: 2014-05-22 14:34:21
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Zdzichu Pi" <p...@c...com> napisał w wiadomości

    > no ale jak sie ich pozbyc systemowo ?

    Właśnie O TO mi się rozchodzi - umiem sobię black list zrobić, to nie
    problem, wk...a mnie jedynie, że 3-4x dziennie się próbują skontaktować mimo
    wycofania zgody. Na stronach GIODO znalazłem, że urząd może nałożyć na firmę
    grzywnę ... ciekawe jak to się ma do rzeczywistości.