  • Data: 2019-06-20 08:59:42
    Temat: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak się łatwo nie da?

    A kto powiedział, że państwo ma funkcjonować tylko wtedy, gdy da się łatwo?

    > Ciekawe czy w najnowszym przypadku z Mrowin
    > cokolwiek by wyszło. Pewnie wszystko co, to standardowy bełkot w stylu
    > osobowość społecznie niedojrzała.

    Już pisałem - psychiatrzy zdają sobie sprawę, że sam,i nie widzą, więc
    pisżą to za co nie można ich pociągnąć do odpowiedzialności. Przed
    poczytalny, po niepoczytalny...

    > Chyba nie do końca, bo 200km po mieście to jak latanie z nożem i coś
    > wypadałoby z tym już zrobić.

    No własnie mój "świr" już raz biegał z nożem... Tamten poprzedni
    siedział za napady na banki...

    > Ale jak jest historia choroby (bez jakiś
    > epizodów przemocy) to MZ obserwowac, ale niekoniecznie zamykac. Gadalim
    > o tym wcześniej zresztą.

    Mam pytanie - czy gdybyś miał klienta, co po nocach krzyczy że
    wszystkich zajebie (po dniach też), rzuca po sianach sprzętami kiedyś
    biegał z nożem i wsiadł on do windy gdzie jeseś z żoną i dzieckiem, to
    by ci się nie odmieniły ździebko poglądy?

    Shrek