  • Data: 2019-06-20 11:37:26
    Temat: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak się nie da to się nie dach i nic się na to nie poradzi.

    A czemu miałoby się nie dać? Skoro poczytalny to za każde darcie ryja
    mandat za zakłócanie porządku. No a jeśli niepoczytalny, to leczenie.

    > Bo tak łatwiej i bezpiecznie, tylko co to zmienia?

    Nic nie zmienia, poza to, że ktoś pytał (JF?) jak podważyć opinie
    psychiatry - no to już wiesz. Takie opinie z samego założenia są nic nie
    warte.

    Czemu nie ten?

    Shrek