  • Data: 2019-06-19 13:59:32
    Temat: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d093f1b$0$17365$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 18.06.2019 o 11:38, J.F. pisze:
    > Ale z drugiej strony ja mu przyznam racje, ze kazdy jest troche
    > chory, a troche zdrowy. I od okolicznosci zalezy ...

    >Nie - albo jest poczytalny, albo nie. A nie jest poczytalny, chyba że
    >jednak coś odpierdoi - wtedy nie jest. Wtedy to znaczy, że ktoś przy
    >pierwszej ocenie się po prostu pomylił.

    Jak zobaczysz swoje dziecko z ksiedzem ... to sie moze zmienic pojecie
    poczytalnosci :-)

    >Oczywiście można jechać po absurdach (i obecna władza pokazuje, że
    >całkiem serio nalezy brać pod uwagę, że władza chce nadużyć swoich
    >praw wobec obywatela), ale ja z nożem po okolicy nie biegam i nie drę
    >ryja,

    Czyli przymykamy kazdego, kto drze ryja, czy tylko tych, co jeszcze
    przy tym z nozem biegaja ?

    >że wszyskich zajebię.

    A, drze ryja ze wszystkich zajebie ... ale z nozem, czy bez ?

    >Odwrócę pytanie - czy obecnie nie ma możliwości, że władza zrobi mi
    >kuku, bo jestem niewygodny?

    No jak nie, jak tak :-(

    Ale proponujesz rozszerzyc ?

    >To zadam pytanie inaczej - skoro sam mam strzelać do współobywateli,
    >bo władza ma w dupie zapewnienie im bezpieczeństwa, to po co mi
    >władza i państwo z dykty?

    Ale chyba nie chcesz, zeby byl "jeden szeryf na jednego mieszkanca" ?

    >Nie wiem. Nie chce strzelać do ludzi. Zresztą mam wrażenie, że to
    >nieskuteczne, bo że mam strzelać to będę wiedział po fakcie.

    Ale mnie bardzo interesuje jak zaopiniuje podanie przed faktem :-)

    J.