  • 31. Data: 2005-05-30 16:48:43
    Temat: Re: TVP KULTURA - gdzie moge wniesc skarge
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 30 May 2005 15:35:28 GMT,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> screamed:

    > To w jaki sposob bez dodatkowych oplat (posiadajac sprawny odbiornik
    > telewizyjny i oplacajac za jego posiadanie abonament) moge ogladac ten
    > program?

    Kupujesz antene satelitarna + tuner i bez zadnych dodatkowych oplat
    mozesz ww program ogladac.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 18:48:07 user up 10627 days, 6:43, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    necrophelia, n.: Dead boring.

  • 32. Data: 2005-05-30 18:38:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@b...tu.kielce.pl>, Artur M.
    Piwko wrote:

    > In the darkest hour on 30 May 2005 15:35:28 GMT,
    > Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> screamed:

    > Kupujesz antene satelitarna + tuner i bez zadnych dodatkowych oplat
    > mozesz ww program ogladac.

    Tak, tylko, że abonament płacci się już za posiadanie odbiornika w
    stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu. A taki odbiornik
    nie umożliwia odbioru TVKultura i to nie dlatego, że ktoś mieszka w
    górach, ale z założenia.

    Renata

  • 33. Data: 2005-05-30 20:15:48
    Od: ":\)" <i...@i...pl>

    Nie płacę za abonament i nie mam takich dylematów i wspaniałe pomysły Waniek
    i jej podobnych mam w głębokim poważaniu!

  • 34. Data: 2005-05-30 22:11:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

> [...]
    > stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu. A taki odbiornik
    > nie umożliwia odbioru TVKultura i to nie dlatego, że ktoś mieszka w

    Dlaczego dyskryminujesz kilkanaście procent mieszkańców Polski
    pozbawionych możliwości odbioru naziemnej emisji TVP1 czy TVP2? Oni też
    płacą abonament. A co z dostepem do TVP Polonia? Ja mam dzieki telewizji
    kablowej. Ale 80 % społeczeństwa nie.

    To dokładnie tak samo, jak w dawnych czasach produkowalo sie odbiorniki
    radiowe bez zakresu UKF. Czy sądzisz, że nalezy się w takim razie zniżka
    w abonamenice radiowym, bo nie mogą (nie mogli) odbierać programu II czy
    III?

    M.

  • 35. Data: 2005-05-31 06:27:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 30 May 2005 18:38:12 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

> [...]
    > stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu. A taki odbiornik
    > nie umożliwia odbioru TVKultura i to nie dlatego, że ktoś mieszka w

    Odbiornik nie zapewnia odbioru żadnego programu dokąd użytkownik nie
    zainstaluje instalacji antenowej - bądź do odbioru naziemnego, bądź
    satelitarnego.
    Wkrótce dojdzie jeszcze rozgraniczenie na naziemne analogowe i cyfrowe,

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 36. Data: 2005-05-31 09:47:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <x0kqeemu7dyw$.dlg@lepper.institute.com>, Waldek Godel wrote:

    > Odbiornik nie zapewnia odbioru żadnego programu dokąd użytkownik nie
    > zainstaluje instalacji antenowej

    Ale za taki nie płaci się abonamentu.

    Renata

  • 37. Data: 2005-05-31 09:51:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d7g3bb$jr1$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Dlaczego dyskryminujesz kilkanaście procent mieszkańców Polski
    > pozbawionych możliwości odbioru naziemnej emisji TVP1 czy TVP2? Oni też
    > płacą abonament. A co z dostepem do TVP Polonia?

    Nikogo nie dyskryminuję. Również uważam, że w momencie, gdy
    spełniają warunki, które nakładają na nich obowiązek płacenia
    abonamentu, to w tym momencie powinni mieć dostęp do wszystkich
    programów, które oferuje tv publiczna m.in. za pieniądze z tego
    abonamentu.

    Renata

  • 38. Data: 2005-05-31 10:12:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 31 May 2005 09:47:12 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Ale za taki nie płaci się abonamentu.

    Abonament radiowo-telewizyjny się płaci. Innego nie.
    Dokładnie to samo dotyczy satelitarnego odbiornika telewizyjnego FTA
    pozwalającego odbierać m.in. TVP Kultura

  • 39. Data: 2005-05-31 10:52:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <14exq7y5ewz9l$.dlg@lepper.institute.com>, Waldek Godel wrote:

    > Abonament radiowo-telewizyjny się płaci.

    Za "odbiornik, (który) nie zapewnia odbioru żadnego programu"?

    Renata

  • 40. Data: 2005-05-31 11:55:08
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 31 May 2005 10:52:26 GMT,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> screamed:

    > Za "odbiornik, (ktory) nie zapewnia odbioru zadnego programu"?

    Alez on "zapewnia" odbior programu. Podlacz i odbierasz.
    Nie placi sie za taki, ktory "nie zapewnia".

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 13:54:23 user up 10628 days, 1:49, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    "I used to be sad because I had no woman. Then I met a man who had no hands."