  • 1. Data: 2002-07-04 14:06:09
    Temat: TPSA odszkodowanie za udostępnienie zastrzeżonych danych
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Czy istnieje szansa wyegzekwowania odszkodowania finansowego
    od TP S.A. za opublikowanie w najnowszych książkach telefonicznych
    zastrzeżonych danych teleadresowych (imię, nazwisko, nr telefonu i adres z
    dokładnością do ulicy przy której stoi dom) ?

    Jeśli tak, to poszukuję adwokata w Krakowie, który by się tą sprawą zajął.

    Piotr.

  • 2. Data: 2002-07-04 14:09:32
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

> [...]
    > zastrzeżonych danych teleadresowych (imię, nazwisko, nr telefonu i adres z
    > dokładnością do ulicy przy której stoi dom) ?

    domniemam, ze w ksiazce nie podali numeru domu / numeru lokalu... ale to nie
    wazne.
    czy Twoj numer telefonu byl zastrzezony? Bo jesli nie to nawet nie maz o
    odszkodowaniu, jesli byl - to proces raczej wygrany.

    pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2002-07-04 14:14:57
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    > czy Twoj numer telefonu byl zastrzezony? Bo jesli nie to nawet nie maz o
    > odszkodowaniu, jesli byl - to proces raczej wygrany.

    Numer telefonu był oczywiście zastrzeżony. W tej chwili przestał być.
    Co więcej czarno na białym podany jest adres zamieszkania - jeden z domów
    przy dosyć krótkiej ulicy.

    Piotr.

  • 4. Data: 2002-07-04 14:16:51
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastrzeżonych danych teleadresowych (imię, nazwisko, nr telefonu i adres z
    > dokładnością do ulicy przy której stoi dom) ?

    Po wejściu Ustawy tepsa o ile pamiętam rozsyłała ulorki z informacją nt.
    przetwarzania danych osobowych. Jesli miales cos naprzeciwko, mogles
    wypełnić i wysłac to do nich.

    pozdr.

  • 5. Data: 2002-07-04 14:30:10
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    > Po wejściu Ustawy tepsa o ile pamiętam rozsyłała ulorki z informacją nt.
    > przetwarzania danych osobowych. Jesli miales cos naprzeciwko, mogles
    > wypełnić i wysłac to do nich.

    Niezupełnie. Jest to nowy budynek i nowy telefon. Umowa określa jasno -
    numer
    jest zastrzeżony. Ktoś/coś spowodowało błąd w TP S.A. i dane te poszły do
    publikacji. Byłem już w związku z tym kilkakrotnie przepraszany przez
    pracowników TP S.A. Chciano mi też zmienić numer telefonu. Ale mnie to
    nie satysfakcjonuje. Publicznie udostępniono adres mojego zamieszkania (bez
    podania nr domu jednorodzinnego, jedynie ulicę, przy której tych domów jest
    około dwadzieścia). Może się to komuś wydać dziwne lub śmieszne, ale ten
    adres jest przeze mnie traktowany jako poufny.
    Piotr.

  • 6. Data: 2002-07-04 15:45:32
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > Może się to komuś wydać dziwne lub śmieszne, ale ten
    > adres jest przeze mnie traktowany jako poufny.

    i masz do tego swiete prawo.
    szukaj prawnika (najlepiej idz do kilku na rozmowe)
    jak mowiem, w takim przypadku sprawa raczej pewna.

    pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2002-07-05 11:52:35
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Czy w Krakowie jest kancelaria adwokacka specjalizująca się w takich
    sprawach ? Proponuję udział w odszkodowaniu po wygraniu sprawy.

    Piotr.

  • 8. Data: 2002-07-07 00:02:06
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

    > Czy w Krakowie jest kancelaria adwokacka specjalizująca się w takich
    > sprawach ? Proponuję udział w odszkodowaniu po wygraniu sprawy.

    Piszesz :
    "
[...]

    Ktos odpowiada, ze wygrana w sadzie jest pewna.
    A skad wlasciwie ta pewnosc ma sie wziac.
    Sedzia wyda postanowienie o ustanowieniu bieglego i oprze swoje
    orzeczenie na opini bieglego z informatyki.
    A problemow jest tutaj co najmniej kilkanascie:

    Piszesz, ze dane teleadresowe zastrzegles.
    "
    Numer telefonu był oczywiście zastrzeżony. W tej chwili przestał być.
    Co więcej czarno na białym podany jest adres zamieszkania - jeden
    z domów przy dosyć krótkiej ulicy.
    "

    1. Czy byles uprawniony do dokonywania zastrzezenia ?
    2. Czy dokonales zastrzezenia w przepisowej formie, na przepisowym druku
    i tresc zastrzezenia
    byla zgodna z twoja intencja ?
    3. Czy zastrzezenie dotyczylo udzielania informacji o numerze abonenta
    za posrewdnictwem informacji telefonicznej ?
    4. Kiedy zostalo dokonane zastrzezenie, a kiedy zostala przygotowana do
    druku ksiazka telefoniczna ?
    5. Kiedy rozpoczeto, a kiedy zakonczono zbieranie danych teleadresowych
    do ksiazki telefonicznej i w jakiej formie zbierano te dane i
    potwierdzano ich zgodnosc ?
    6. Czy na rachunku za telefon pojawiaja sie twoje dane teleadresowe i
    numer telefonu ?
    7. Czy wyrazales sprzeciw wobec takiej formy wystawiania rachunku ?

    I ostatnie
    Jakiej wysokosci odszkodowania oczekujesz ?
    I dlaczego twierdzisz, ze twoje miejsce zamieszkania moze byc uznane za
    tajne.
    Mozliwe jest przeciez uzyskanie informacji o miejsce zamieszkania z
    kartoteki meldunkowej.

    Czy zlozyles oddzielnie zastrzezenie dla celow informacji telefonicznej
    i dla celow wydawniczych ?

    Jezeli potrafisz odpowiedziec na te pytania i jestes zainteresowany
    ekspertyza sadowa w tej sprawie to napisz na privat.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 9. Data: 2002-07-08 07:31:55
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    > Jezeli potrafisz odpowiedziec na te pytania i jestes zainteresowany
    > ekspertyza sadowa w tej sprawie to napisz na privat.

    Potrafię odpowiedzieć na te i inne pytania. Nie jestem zainteresowany
    ekspertyzą sądową, tylko wygraniem sprawy. Napisałem wyraźnie - szukam
    prawnika, który weźmie tę sprawę w swoje ręce. Sam musi ocenić, czy wygra
    wprawę i czy uzyska odszkodowanie w takiej wysokości, że warto będzie mu się
    tym zająć.

    Piotr.

  • 10. Data: 2002-07-08 16:30:43
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Thu, 4 Jul 2002 16:16:51 +0200, Piotr C. wrote:

    >Po wejściu Ustawy tepsa o ile pamiętam rozsyłała ulorki z informacją nt.
    >przetwarzania danych osobowych. Jesli miales cos naprzeciwko, mogles
    >wypełnić i wysłac to do nich.

    Skoro klient co miesiac placi za zastrzezenie nr telefonu - to chyba
    nie musi nic dodatkowego deklarowac ?

    I czy mi sie wydaje czy przetwarzajacemu jest pisemna zgoda potrzebna,
    nie ma "zgody domyslnej" przez brak niezgody ..

    J.