    From: "Piotr" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA odszkodowanie za udostępnienie zastrzeżonych danych
    Date: Thu, 4 Jul 2002 16:30:10 +0200

    > Po wejściu Ustawy tepsa o ile pamiętam rozsyłała ulorki z informacją nt.
    > przetwarzania danych osobowych. Jesli miales cos naprzeciwko, mogles
    > wypełnić i wysłac to do nich.

    Niezupełnie. Jest to nowy budynek i nowy telefon. Umowa określa jasno -
    numer
    jest zastrzeżony. Ktoś/coś spowodowało błąd w TP S.A. i dane te poszły do
    publikacji. Byłem już w związku z tym kilkakrotnie przepraszany przez
    pracowników TP S.A. Chciano mi też zmienić numer telefonu. Ale mnie to
    nie satysfakcjonuje. Publicznie udostępniono adres mojego zamieszkania (bez
    podania nr domu jednorodzinnego, jedynie ulicę, przy której tych domów jest
    około dwadzieścia). Może się to komuś wydać dziwne lub śmieszne, ale ten
    adres jest przeze mnie traktowany jako poufny.
    Piotr.