  • 11. Data: 2005-05-18 12:34:18
    Temat: Re: TPSA i problem - długie
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl>

    > - mialas napisac cos blizej, o ile sobie dobrze przypominam

    jak ktos bedzie zainteresowany to wysle mu moje ostatnie pisma skierowane do
    nich - piasane w skrocie sa esejami na srednio 3 strony A4 timesem 9:-)

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 12. Data: 2005-05-18 14:10:18
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Następnemu zredukowanemu nierobowi się stęskniło za komuną ,gdzie klient nie był
    nawet g.....m, bo w ogole nie było
    pojęcia klienta
    Jakież to łzawe historie o wspaniałych PKP i Warsie będą kolejarze snuć za lata, aż
    się łezka już w oku kręci.
    A górnicy, a hutnicy, a Panie kiedyś to krowy byli i mliko dawali...
    JaC

    > Procedury sa glupie i mozna je sobie wsadzic w buty a obecny "elektroniczny obieg
    dokumentow" jest gorszy niz jak
    bylo, kiedu pani np. Czesia szla na pieterko lub z budynku do budynku z nareczem
    dolumentow.

  • 13. Data: 2005-05-18 15:00:31
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik " 666"

    > Następnemu zredukowanemu nierobowi się stęskniło za komuną ,gdzie klient
    nie był nawet g.....m, bo w ogole nie było
    > pojęcia klienta

    oj trollu - masz chyba 12 lat i nie miales "przyjemnosci" rozwiazywac
    problemow z ta firma

    tak - jeszcze kilka lat temu (w 2003 roku, pewnie to jeszcze byla
    komuna....) - mozna bylo pojsc - porozmawiac np z kierownikiem czy
    dyrektorem i mozna bylo znalezc rozwiazanie - teraz juz nie, bo nikt za nic
    nie odpowiada

  • 14. Data: 2005-05-18 15:54:13
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: ania [Wed, 18 May 2005 17:00:31 +0200]:

> [...]
    > komuna....) - mozna bylo pojsc - porozmawiac np z kierownikiem czy
    > dyrektorem i mozna bylo znalezc rozwiazanie - teraz juz nie, bo nikt

    To jest niestety prawda. Zawsze bylo tak, ze w razie czego
    szlo sie do kogos pietro wyzej w hierarchii i rozwiazanie
    problemu zawsze sie znajdowalo, niemal od reki.

    W tej chwili mozna latac, ganiac, dzwonic, polecone slac,
    a i tak cholera wie czy nie laduje to wszystko od razu w
    takim okraglym segregatorze z klapka... Bo efekty zadne.

    Kira

  • 15. Data: 2005-05-18 16:26:25
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Oczywiście, w socjaliźmie było dla Ciebie wspaniale, można było iść do sekretarza,
    albo do namiestnika wojskowej grupy
    operacyjnej, albo do ruskich...
    I wtedy w ramach super przyspieszenia dostawałeś telefon już po 17 latach oczekiwania
    zamiast po 30...
    JaC

  • 16. Data: 2005-05-18 16:34:45
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: 666 [Wed, 18 May 2005 18:26:25 +0200]:

    > Oczywiście, w socjaliźmie było dla Ciebie wspaniale, [...]

    A, Ty rabniety po prostu jestes? No to bylo od tego zaczac.
    pl.sci.psychologia pare grup nizej

    Kira

  • 17. Data: 2005-05-18 16:54:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:
    > Re to: 666 [Wed, 18 May 2005 18:26:25 +0200]:

    > A, Ty rabniety po prostu jestes? No to bylo od tego zaczac.
    > pl.sci.psychologia pare grup nizej

    Czy musisz karmić tego trolla-gówniarza?

  • 18. Data: 2005-05-18 19:41:19
    Od: "Mertz" <p...@w...pl>

    Jesteś BURACZYNA, no taki zwykly BURAK i wszystko w tym temacie.
    Nawet nie opanowałeś czytania ze zrozumieniem tekstu.
    I pozwij mnie do sądu jak masz chęć a BURAKIEM i tak jesteś bez względu skąd
    pochodzisz i gdzie teraz mieszkasz.

    -the end-

    Pozdrawiam
    -Mertz-

  • 19. Data: 2005-05-18 19:46:03
    Od: "Mertz" <p...@w...pl>

  • 20. Data: 2005-05-18 21:05:17
    Od: "Mertz" <p...@w...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > jak ktos bedzie zainteresowany to wysle mu moje ostatnie pisma skierowane
    > do
    > nich - piasane w skrocie sa esejami na srednio 3 strony A4 timesem 9:-)

    Epistoł takich aż słać nie potrzeba, po prostu zreferuj w skrócie a
    nóż-widelec ktoś będzie wiedział.
    Albo wal na priva.

    Pozdrawiam
    -Mertz-