  • 1. Data: 2005-05-17 14:02:07
    Temat: WKU ....help....
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    dzis rano przegladajac poczte znalazlem koperte z WKU;
    piszą mi tam ze mam sie stawic na jakies badania :)
    sprawa jest troche dziwna... mam 26 lat, studiowalem 3lata (w miedzy czasie
    mialem roczny urlop dziekanski) brakuje mi tylko obrony, ktora mam miec max
    w czerwcu/wrzesniu; prowadze dzialalnosc gospodarcza, mam mieszkanie
    wlasnosciowe; planujemy z dziewczyna zareczyny....a tu taki klops :P
    prosze o rade co i jak zrobic, zeby sie wymigac;
    pisma ze szkoly niemoge dostac bo ze wzgledu na oplaty zostalem zawieszony;
    a reaktywowac oficjalnie moga mnie dopiero od pazdziernika;
    Co to za badania? Jakie argumenty przekonaja wojskowych ? prosze o pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-17 18:33:39
    Temat: Re: WKU ....help....
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    Miss napisał(a):
> [...]
    > w czerwcu/wrzesniu; prowadze dzialalnosc gospodarcza, mam mieszkanie
    > wlasnosciowe; planujemy z dziewczyna zareczyny....a tu taki klops :P

    IRAQ?

  • 3. Data: 2005-05-17 19:13:39
    Od: Mariusz Zieliński <l...@l...pl>

    Miss napisał(a):
    > dzis rano przegladajac poczte znalazlem koperte z WKU;
    > piszą mi tam ze mam sie stawic na jakies badania :)
    [...]
    Możesz konkretniej napisać ? Przecież na piśmie nie mogli napisać
    "Proszę stawić się na jakieś badania" ! Dostałeś korespondencje z WKU
    zwykłym listem ?

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 4. Data: 2005-05-17 20:31:24
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    idz na L4 (musi lezec) kopie wyslij im listem poleconym i napisz ze nie
    mozesz sie stawic bo jestes chory :-)
    TB

  • 5. Data: 2005-05-18 12:23:12
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Miss wrote:

> [...]
    > a reaktywowac oficjalnie moga mnie dopiero od pazdziernika;
    > Co to za badania? Jakie argumenty przekonaja wojskowych ? prosze o pomoc

    nie wiem co teraz ale mój niepełnosprawny kuzyn chodził regularnie do
    psychiatry od 14 roku życia i później dali mu kategorię E, ma tylko rodzaj
    ociężałości umysłowej, w szkole trudno mu było zapamiętać i kojarzyć i to
    wystarczyło. znam też przypadek studenta który robił to samo ale nawet nie
    był bardzo chory i też dostał z tego kategorię E