    From: p...@g...pl (Piotr Dembiński)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szengen w praktyce
    Date: 02 Jan 2008 16:02:38 +0100
    Sender: p...@f...domek

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> writes:

    > Wcześniej też mieli.
    > Robili przecież wyrywkowe kontrole magazynów i składów w celu
    > sprawdzenia, czy towar tam składowany legalnie wszedl w obszar
    > celny.

    Mnie rozbawił Łukasz Gras, który w komentarzu telewizyjnym powiedział,
    że schengenbusy to przenośne przejścia graniczne. Przecież to nie są
    przejścia graniczne (szlaban, biuro etc), tylko mobilne punkty
    kontroli granicznej (czyli minilaboratoria do wykrywania substancji,
    których przewożenie lub nawet posiadanie jest zabronione etc).

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl