  • 91. Data: 2006-02-13 15:24:17
    Temat: Re: System operacyjny OEM
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Arek napisał(a):
    >> Użytkownik Big Jack napisał:
    >>> Byle komu namiarów nie podaję...
    >>
    >> Czyli tchórzysz?
    >>
    >> > BTW, z którego artykułu??
    >>
    >> 212 kk.
    >
    > A kto to jest "Arek"? ;-)

    Nie wiesz, ignorancie?? To przecież synonim wyrazu "popapraniec" ;))

    - -
    Pzdr
    Leszek
    GG1631219
    "Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeśeli z tego prawa nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie."

  • 92. Data: 2006-02-13 15:27:38
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Garvey napisał(a):

    > ty sie nie smiej bo jak cie odwiedzi kontrola to moze ci byc nie do
    > smiechu:(

    On się nie boi. Niepoczytalnych nie karają ;)

  • 93. Data: 2006-02-13 15:52:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moze samo slowo nie jest. Ale jesli jest jedynym elementem wypowiedzi w
    > dyskusji (a nie na przyklad tylko potwierdzeniem na pytanie czy cos jest
    > bzdura) to moim zdaniem jest chamstwem, bo sila rzeczy wymaga dalszych
    > wyjasnien. I jesli tych wyjasnien nie ma to mamy do czynnienia z
    > chamstwem oraz z buractwem.

    buractwem to jest jazda polonezem z lapami na zewnatrz.

    Co do "bzdury" :

    "Program LEGALNY to program UZYSKANY od osoby uprawnionej a jak wykazesz
    (jak ci udowodnia ze jest inaczej) ze jest uzyskany od osoby uprawnionej
    to sprawa drugorzedna, i wcale do tego nie trzeba wymienonych przez
    ciebie dokumentow"

    W przypadku o ktorym piszesz mamy do czyneinia , nie z programem
    uzyskanym od osoby nieuprawnionej czyli 'nielegalnym' a
    programem uzytkownaym niezgodnie z licencja i wowczas microsoft moze
    co najwyzej wytoczyc Ci proces cywilny (nie mam pojecia jakby mialo do
    niego dojsc, bowiem policja nie moze takich infomracji ujawniac,
    pomiajjac fakt ze nie ma uprawnien do sciagnia za ten czyn) ale musialby
    wykazac straty jakie poniosl a oczywiscie starty sa zerowe wiec by sie
    zblaznil.

    P.

  • 94. Data: 2006-02-13 22:43:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *witek* wypowiedziała te słowa:

    > Masz to może gdzieś zeskanowane?

    Właśnie to. Niedawno dostałem wyrok i apelację oskarżonego, szczerze mówiąc
    nic ciekawego - ale się nie dziwię, że wreszcie zmienił mecenasa bo
    poprzedni - zdaje się, że jakiś koleś Arnoldzika - mieszał, pewnie
    obiecywał i nic nie wymieszał.
    Jeśli Twój adres z nagłówka działa to Ci podeślę, może jutro a może
    pojutrze, zeskanuję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID:o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 95. Data: 2006-02-14 02:39:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > nic ciekawego - ale się nie dziwię, że wreszcie zmienił mecenasa bo
    > poprzedni - zdaje się, że jakiś koleś Arnoldzika - mieszał, pewnie

    No proszę. Wielki prawnik sam się nie broni.

    > Jeśli Twój adres z nagłówka działa to Ci podeślę, może jutro a może
    > pojutrze, zeskanuję.

    Jak inteligentnie wytniesz co trzeba, to zadziała.
    Dzięki.

  • 96. Data: 2006-02-14 09:52:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):
> [...]
    > obiecywał i nic nie wymieszał.
    > Jeśli Twój adres z nagłówka działa to Ci podeślę, może jutro a może

    mi tez mozesz podeslac ?

    P.

  • 97. Data: 2006-02-14 10:08:54
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 13 Feb 2006 03:04:06 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Eee... Czy Policja o tym wie?

    Chodziło mu zapewne o kontrole typu "samo BSA".

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 11:08:42 user up 10887 days, 23:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Nothing interesting happens.

  • 98. Data: 2006-02-14 14:13:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Chodziło mu zapewne o kontrole typu "samo BSA".

    ? BSA reprezentuje interesy kilku wiekszych firm i to wlasnie BSA
    przez jest strona, ktorej interesy naruszono. Na ich wniosek
    nastepuje kontrola, to z nimi zawiera sie ugode etc

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 99. Data: 2006-02-14 14:25:03
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> naskrobał/a w

    > ? BSA reprezentuje interesy kilku wiekszych firm i to wlasnie BSA
    > przez jest strona, ktorej interesy naruszono. Na ich wniosek
    > nastepuje kontrola, to z nimi zawiera sie ugode etc

    I jak to się ma do tego, ze można ich kontrolę wywalić na zbity pysk?

  • 100. Data: 2006-02-14 14:53:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 14 Feb 2006 15:13:56 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > ? BSA reprezentuje interesy kilku wiekszych firm i to wlasnie BSA
    > przez jest strona, ktorej interesy naruszono. Na ich wniosek
    > nastepuje kontrola, to z nimi zawiera sie ugode etc

    Ale sami chłopcy z BSA mają niewielką siłę przebicia, jeśli chodzi o wejście
    do czyjegoś miejsca zamieszkania...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 15:53:05 user up 10887 days, 3:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    bus error - passengers dumped