  • 1. Data: 2006-02-12 14:30:41
    Temat: Jakie badanie techniczne ?
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie badania technicznego. Mianowicie mialem stluczke (bylem
    poszkodowany), Policja zabrala mi dowod rejestracyjny, wydala pokwitowanie na
    ktorym napisali "uszkodzenia pokolizyjne". Na stacji diagnostycznej zrobili mi
    przeglad na kwote 192 PLN. Teraz mam problem z naszym narodowym
    ubezpieczycielem, gdyz nie chca mi zwrocic calej kwoty za przeglad. Czy ktos z
    szanownych grupowiczow wie co moge w takiej kwesti zrobic ?
    I drugie pytanie: chcialem sprzedac samochod, tylko teraz sie ta cala sprawa z
    tym odszkdowaniem toczy. Czy moge sprzedac samochod ? skoro cala dokumentacja
    zostala zlozona w PZU, nawet dostalem zawiadomienie o tym zebym sie zglosil po
    pieniadze, ja tylko zakwestionowalem wysokosc tego odszkodowania.

    pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2006-02-12 14:55:28
    Temat: Re: Jakie badanie techniczne ?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    w wiadomości <news:dsngqh$3r9$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

> [...]
    > przeglad na kwote 192 PLN. Teraz mam problem z naszym narodowym
    > ubezpieczycielem, gdyz nie chca mi zwrocic calej kwoty za przeglad.

    Cos koło 94/98 PLN to muszą zwrócić, a że Cię stacja diagnostyczna nacięła
    na przeglądzie, to już Twój problem:

    § 3. 1. Za przeprowadzenie badań technicznych pojazdów pobiera się opłaty w
    wysokości określonej w tabeli opłat za badania techniczne pojazdów
    stanowiącej załącznik do rozporządzenia.
    2. Całkowita opłata za przeprowadzone badanie techniczne pojazdu, z
    zastrzeżeniem ust. 3, stanowi sumę opłat za przeprowadzone badania
    techniczne pojazdu i wykonane czynności określone w tabeli, o której mowa w
    ust. 1.
    3. W przypadku wykonania okresowego badania technicznego łącznie z
    dodatkowym badaniem technicznym, w zakresie którego wykonuje się zakres
    okresowego badania, opłatę za okresowe badanie techniczne pobiera się
    jednorazowo.

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 29 września 2004 r. w sprawie
    wysokości opłat związanych z prowadzeniem stacji kontroli pojazdów oraz
    przeprowadzaniem badań technicznych pojazdów

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-02-13 11:27:01
    Od: Jerzy Radzimowski <K...@r...com>

    Dnia Sun, 12 Feb 2006 15:55:28 +0100, 'Tom N' napisał(a):

> [...]
    > wysokości opłat związanych z prowadzeniem stacji kontroli pojazdów oraz
    > przeprowadzaniem badań technicznych pojazdów

    A to ciekawe bo po mojej stluczce (16 stycznie) zaplacilem tyle samo,
    poszedlem do narodowego ubezpieczyciela z faktura a wlasnie dostalem
    wezwanie do odebrania kwoty 192. Omalze zero problemow nie liczac
    koniecznosci kilkukrotnego odwiedzenia siedziby tego...

    --
    J.R.(J(kropka)Radzimowski(malpa)adbglobal(kropka)com
    )