    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: System operacyjny OEM
    Date: Mon, 13 Feb 2006 16:52:00 +0100

    > Moze samo slowo nie jest. Ale jesli jest jedynym elementem wypowiedzi w
    > dyskusji (a nie na przyklad tylko potwierdzeniem na pytanie czy cos jest
    > bzdura) to moim zdaniem jest chamstwem, bo sila rzeczy wymaga dalszych
    > wyjasnien. I jesli tych wyjasnien nie ma to mamy do czynnienia z
    > chamstwem oraz z buractwem.

    buractwem to jest jazda polonezem z lapami na zewnatrz.

    Co do "bzdury" :

    "Program LEGALNY to program UZYSKANY od osoby uprawnionej a jak wykazesz
    (jak ci udowodnia ze jest inaczej) ze jest uzyskany od osoby uprawnionej
    to sprawa drugorzedna, i wcale do tego nie trzeba wymienonych przez
    ciebie dokumentow"

    W przypadku o ktorym piszesz mamy do czyneinia , nie z programem
    uzyskanym od osoby nieuprawnionej czyli 'nielegalnym' a
    programem uzytkownaym niezgodnie z licencja i wowczas microsoft moze
    co najwyzej wytoczyc Ci proces cywilny (nie mam pojecia jakby mialo do
    niego dojsc, bowiem policja nie moze takich infomracji ujawniac,
    pomiajjac fakt ze nie ma uprawnien do sciagnia za ten czyn) ale musialby
    wykazac straty jakie poniosl a oczywiscie starty sa zerowe wiec by sie
    zblaznil.

    P.