  • 1. Data: 2006-02-12 15:28:00
    Temat: nielegalne użytkowanie gruntu przez ZE
    Od: "Alfa" <p...@l...com.pl>

    Zaklad Energetyczny postawil pare lat temu nielegalnie transformator na
    mojej dzialce - posiadam wyrok sądowy nakazujący natychmistowe usuniecie
    transformatora lecz od roku ZE ignoruje ten wyrok Czy ktoś ma doświadczenie
    jak zmusić ZE do wykonania wyroku i uzyskać odszkodowania za bezprawne
    użytkowanie dzialki?

  • 2. Data: 2006-02-12 15:34:53
    Temat: Re: nielegalne użytkowanie gruntu przez ZE
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > transformatora lecz od roku ZE ignoruje ten wyrok Czy kto? ma do?wiadczenie
    > jak zmusić ZE do wykonania wyroku i uzyskać odszkodowania za bezprawne
    > użytkowanie dzialki?

    Po prostu informujesz ich, ze wynajales firme, która to usunie na ich
    koszt. Dołączasz kopię wyroku ....

    Po wysłaniu tego, dzwonisz do dyrektora ZE, informujesz go ze rozmowa
    jest nagrywana i pytasz czy otrzymał to pismo. Dajesz mu 7 dni na
    reakcję ...

    Trzeba po prostu wywierać stałą presję ... zeby o tobie nie zapominali.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-02-12 16:08:03
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Po wysłaniu tego, dzwonisz do dyrektora ZE, informujesz go ze rozmowa
    > jest nagrywana i pytasz czy otrzymał to pismo.

    Nie musi go informowac ze rozmowa jest nagrywana.
    Lepiej ja nagrac. A pismo wyslac poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-02-12 16:37:11
    Od: "cdrom" <5...@o...pl>

    a potem za odłączenie od prądu czterech wiosek,
    sześciu szpitali, lotniska, huty i stacji kosmicznej
    zostaniesz pociągnięty do odpowiedzialności
    i zmuszony do pokrycią wszelkich strat związanych
    z odłaczeniem prądu oraz za spowodowanie zagrożenia
    życia ;)

  • 5. Data: 2006-02-12 16:39:51
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > a potem za odł?czenie od pr?du czterech wiosek,
    > sze?ciu szpitali, lotniska, huty i stacji kosmicznej
    > zostaniesz poci?gnięty do odpowiedzialno?ci

    Przeciez ostrzegał ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-02-12 16:47:02
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Przeciez ostrzegał ...

    I ZE mial rok od otrzymania wyroku na usuniecie i ew. rekonfiguracje sieci
    energetycznej. Teraz lepiej dac im np. 30 dni na wykonanie bypassu i
    rozwiazanie problemu oraz usuniecie transformatora. Dodatkowo, o czym chyba
    nikt nie wspomnial, wlasciciel terenu ma prawo do odszkodowania za
    nieplacony czynsz za wynajem terenu pod transformator. Tak mi sie wydaje
    przynajmniej ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger