  • Data: 2003-12-29 20:28:25
    Temat: Re: Święta, karpie i denerwujący sąsiad
    Od: "Yeh" <y...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > ====
    > Nie wspominając o krabach, które żywcem do wrzątku się wrzuca :-}
    >
    > waldek (desant z pl.rec.kuchnia)
    to to nic...
    Bo ja widziałem jak rumunka córeczce wszy pazurami zgniatała...
    BRUDNYMI PAZURAMI!!!!
    zamiast wyczesać je do kulturalnie gdzieś na bok.... aby sobie żyły.....

    ludzie są mięsożerni.i tyle
    czasem bez wyobraźni ale to na dwie strony działa..
    jeden będzie jelenia czy rybke patroszył na żywca inny bił konia w soboty
    a jeszcze inny krzyczał że owsiki giną w g...

    każdy ma swoje sumienie..
    każdy niech siebie pilnuje..
    i broni SWOJEJ rodziny