  • Data: 2003-12-24 11:40:53
    Temat: Re: Święta, karpie i denerwujący sąsiad
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bsbs1p$6vb$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak najbardziej pisałem o Polsce. Nie o Marsie, Nigerii ani Snickersie.
    > Widzę Haniu, że doczytałaś już w międzyczasie konstytucję! Twoja
    > wypowiedź jest typową próbą ratowania swojej reputacji po
    > kompromitującej wypowiedzi. Hehe. Podręcznikowy przypadek.

    Za wszelka cene to wlasnie Ty chcesz sobie uratowac reputacje po
    kompromitujacej wypowiedzi ...
    Cale prawo gornicze powstalo na poczatku jako skodifikowanie zwyczajów, praw
    i obowiazkow braci gorniczej ... Zwyczajow ktore wynikly z wielowiekowej
    pracy gornictwa ... Wiec nie mow ze zwyczaj nie jest zrodlem prawa ... Smiem
    twierdzic ze wiekszosc zdrowego prawa wywodzi sie z zwyczajow, doswiadczen,
    pomylek itp... Dopiero prawo prawnicze (taki moj potworek slowny wskazujacy
    na to ze czesc prawa nie zrozumie nikt poza prawnikami, ale tez oni musza z
    czegos zyc i nie twierdze ze nie jest one zdrowe w przeciwienstwie do prawa
    wynikajacego wlasnie z zwyczajow:D

    Ze swiatecznymi pozdrowieniami po zabiciu kilkunastu karpi (tak sie sklada
    ze oprawiam karpie dla calej rodziny, taki juz skrzywiony jestem, a na
    dodatek teraz dowiedzialem sie ze jeszcze wg niektorych powinni mnie scigac
    za przestepstwo rzezi ryb :)) cholera ... )

    Pozdrawia Flashi :)