  • Data: 2003-12-24 13:49:25
    Temat: Re: Święta, karpie i denerwujący sąsiad
    Od: bronek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wcale. Ale pytałam Ciebie jako znawcę tematu i nie doczekałam się
    > odpowiedzi. Nadał więc czekam.

    Starałem się odwołać do twojej wyobraźni, ale widzę że jest ciężej niż
    przypuszczałem.

    > " Być może" to trochę za mało aby zacząć wywijać kodeksami. Jakieś dowody?

    Nie denerwuj się ale teraz przeszłaś samą siebie. Czy zacytowanie
    przepisów jest tak straszliwym czynem, że aż trzeba mieć niezbite dowody
    winy? Rozumiem, że dopuki nie ma się pewności należy zaciekle trollować tak?

    > Przepisy koleżanka Martyna sobie mogła znależć sama.

    Nawet osoby odpowiadające na jej post nie miały pojęcia o istnieniu tej
    ustawy a co dopiero osoba, która z prawem nie ma nic wspólnego.

    > Myślę, ze
    > zainteresowałoby ja, co taki wyśmienity prawnik jak Ty uwaza za zabicie
    > karpia ze szczególnym okrucieństwem?

    Z pewnością chciała uciąć sobie poronioną dyskusję z przypadkowymi
    osobami o zabijaniu karpii.

    > W końcu bez wyjaśnienia takiego
    > kluczowego zagadnienia byłoby cięzko jej oskarżac sąsiada o ową zbrodnię.
    > Mam więc nadzieję, że rzucisz snop światla na ten problem.

    Nigdy nie twierdziłem, że ktoś popełnia zbrodnię. Twierdzę tylko, że
    sprawę regulują przepisy i nie ma sensu drugi raz odkrywać Ameryki.

    > Karpie akurat lubię, na temat inteligencji kurczaków wypowiadac się nie
    > będę -uwazasz że jeśli coś nie jest wystarczająco smaczne albo podatne na
    > tresurę to ma już mniejsze prawa?

    Oczywiście, że tak. Powiem nawet więcej - kurczaki są rasą niższą, rasą
    panów zaś są wiewiórki .

    Bronek