  • Data: 2005-10-15 00:57:48
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flondra" <s...@f...com> napisał w wiadomości
    news:a6X3f.3969$p_.3452@trndny05...

    > Czyli nie jestes w stanie podac definicji "wystarczajacej"
    odleglosci.

    Alez jestem w stanie. poja mi tylko materiał podeszwy obuwia i
    materiał opodłogi, a wylicze Ci drogę hamowania. Tak na oko, to mestr
    w zupełności wystarczy. W wypadku oblodzenia, góra dwa metry. Z dwóch
    metrów też drabinę widać. A jeśli załozyć, ze nie patrzysz, to i
    ogrodzenia nie zauważysz.

    > A co ze slabo widzacymi przy jarzeniowkach sklepowych? Dwa metry? A
    moze
    > trzy? I dlaczego optujesz za wersje bez ograniczenia kientom
    dostepu do
    > miejsca pracy?

    U nas klienci przychodząc do sklepu nie muszą w nim pracować.
    Pracujemy za zwyczaj poza sklepami, a w sklepach, to tylko zakupy
    robimy.

    > Twojego zdania nie podzielaja markety ktore posiadaja mobilne ploty
    > rozkladane przed wejsciem do alei nakladme pracy wynaczacym okolo 15
    sekund.

    Co to są "mobilne płoty". U Was się te płoty gdzieś wozi? A nie
    możecie lżejszych zrobić, by dało się je przenosić? No i u nas, to
    odległosc mierzymy w metrach i pochodnych jednostkach. Wy w
    sekundach?

    > Noze tez sa na stanie w sklepie. I zyletki. Czy klinent ma sie ich
    > spodziewac w alejce?

    Prtzyznasz, ż eżyletka jest trochę mniejsza od drabiny, więc trudniej
    ją zauwazyć.

    > Nie tylko ma, ale od tego zaczyna sie odpowiedzialnosc. Uzywanie
    zgodnie
    > z przednaczeniem.

    czy uważasz, że znajdowanie sie w sklepie drabiny wyklucza możliwośc
    wykonana w nim zakupów?

    > Co wcale nie zwalnia z zapewnienia miniumum bezepieczenstwa nawet we
    > wlasnym domu.

    Jutro rozwieszam taśmy wokół domu. mam w nim dwie drabiny. A nuż jakiś
    Amerykanin przyhedzie i uzna za stosowne walić głową w którąś z nich
    udajac, ze jej tam nie ma, a potem mnie o odzkodowanie pozwie.

    Może
    > A nie prosciej jest montowac w taki sposob zeby zapobiec latwo
    > przewidywalnej szkodzie?

    Wiesz, jeśli załozyć, że Wy tam specjalnie udajecie, ze czegoś nie ma
    tylko po to, by walną w ów ptzedmiot głową, to ciężko będzie temu
    zapobiec. A czy nie prościej po prostu uważać na meble?