  • Data: 2006-11-12 11:08:12
    Temat: Re: Styl życia, a szkoła
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.tivo5ttla2iefb@sempron Jasko Bartnik
    <j...@g...pl> pisze:

    > Cos w tym zlego? Korzystam z mozliwosci pomylenia sie. Nie zmienia to
    > faktu, ze w tym przypadku sie nie myle ;)
    Mylisz się. W dodatku kompletnie nie orientujesz się w materii o której
    rozprawiasz.

    > Skoro sugerujesz, ze nie mam racji czemu nie jestes w stanie udowodinc,
    > ze sie myle?
    Jestem, tylko mi się nie chce, bo wypisujesz bzdury i chcesz w ten sposób
    dyskutować.
    Przywołujesz art. 31 Konstytucji, który właśnie zaprzecza twojemu
    stanowisku, art. 189 §1 KK - w sposób tak wybiórczy, że można by na tej
    podstawie skazać każdego dyrektora więzienia i w ogóle jest bez sensu w
    kontekście omawianego problemu.
    I ja ci mam cokolwiek udowadniać? A tkwij sobie w swoich błędach, mnie to
    nie przeszkadza.

    Jotte