  • Data: 2006-11-12 12:45:09
    Temat: Re: Styl życia, a szkoła
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważaj żeby Ciebie czasem ktoś nie przepytał z tego dlaczego
    > niepełnoletni uczeń został pozostawiony bez opieki i dlaczego
    > pozbawiłeś go prawa do nauki.
    Ja go nie pozbawiłem żadnego prawa. Sam wybrał. Mógł albo siedzieć na lekcji
    albo gadać przez komórkę ale poza klasą.

    > Poza tym jesteś odważny (choć można to inaczej nazwać), by być gotowym
    > ponieść konsekwecje (możliwe że i karne), gdyby coś się stało
    > dzieciakowi na skutek niedopełnienia przez Ciebie obowiązków.

    Słusznie. Masz rację. Jedyne co można w tej sytuacji zrobić będąc
    nauczycielem to stanąć w drzwiach do klasy i krzyczeć żeby ktoś zawołał
    dyrektora - ochrone albo coś takiego. I delikwenta gadającego przez komórkę
    od razu na dywanik za to że nie daje innym się uczyć. Ażeby klasa nie była
    stratna to czas stracony na "obługę" komórkowicza trzeba by nadrobić na
    przerwie jakiejś.

    Dalej jest coś podejżanego w moim rozumowaniu?

    --
    PawełJ