  • 11. Data: 2006-08-23 13:52:51
    Temat: Re: Straż Miejska - mandat za prędkość
    Od: "Pablo" <k...@N...onet.pl>

    > Idiota?

    tego nie czaję... kogo to się tyczy?

  • 12. Data: 2006-08-23 14:10:24
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    (..) Po drugie, z dołączonego
    > zdjęcia w żaden sposób nie idzie zobaczyć (...),
    kto nie idzie? Gdzie nie idzie?
    Jeżeli już się tak srodze obrażasz, to nie "nie idzie" tylko "nie można" lub
    "nie jest możliwe" ;)
    Pozdro
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2006-08-23 20:37:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pablo" <k...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    Ulicy się nie czepiaj, bo nie ma znaczenia dla sprawy. Czy na Półtuskiej, czy na
    Pułtuskiej, to wykroczenie zostało popełnione. natomiast jeśli na zdjęciu nie
    widać Twarzy, to im odpisz, by Cip przysłali zdjęcie o takiej jakości, byś był w
    stanie rozpoznać kierującego. Samochodem kilka osób jeździ i nie jesteś w stanie
    sobie przypomnieć kto jechał. Jak sobie życzą, to im możesz podać wykaz członków
    rodziny bliższej i dalszej, którzy mają prawo jazdy i mogli samochodem jechać.

  • 14. Data: 2006-08-23 21:15:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

> [...]
    członków
    > rodziny bliższej i dalszej, którzy mają prawo jazdy i mogli samochodem

    A to nie jest tak, że to właściciel auta ma podać kto danego dnia o danej
    godzinie kierował?

  • 15. Data: 2006-08-23 21:34:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to nie jest tak, że to właściciel auta ma podać kto danego dnia o danej
    > godzinie kierował?

    Nie. Ma wskazać, komu użyczył samochód. Ale by to mógł uczynić fotografia musi
    być takiej jakości, by mógł ten obowiązek zrealizować.

  • 16. Data: 2006-08-23 22:34:52
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał ...

    > (..) Po drugie, z dołączonego
    > kto nie idzie? Gdzie nie idzie?

    Nie idzie Ci rozumienie idiomów? ;-)

    Sławomir Pacha

  • 17. Data: 2006-08-24 04:54:29
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Pablo" <k...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mianowicie jest na fotce ul PÓŁTUSKA,

    Napisz im, że nie mogłeś tego zrobić, bo w tym czasie jechałeś ulicą
    PÓŁKACZYŃSKĄ.

    --
    vertret

  • 18. Data: 2006-08-24 06:07:51
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    > Dokładnie, właśnie tak to odebrałem, szczególnie, że pochodzę właśnie z
    > miasta Pułtuska, a nasze miasta dzieli ok 30 km. Po drugie, z dołączonego
    > zdjęcia w żaden sposób nie idzie zobaczyć, kto jest kierowcą tego
    > samochodu.
    > Pan ze straży w rozmowie telefonicznej poinformował mnie, że mogą mi
    > przesłać jeszcze raz fotkę z poprawioną nazwą ulicy. Czy to jest w ogóle
    > możliwe i dopuszczalne??? Jeżeli jest w stanie poprawić nazwę ulicy, to
    > może i datę... A jeżeli tak, to za pół roku mogę dostać jeszcze raz fotkę,
    > ale z inna datą?

    Popros Pana o przesłanie fotki z poprawiona nazwa
    Bedziesz miał dwa rozne zdjecia do sadu za to samo wykroczenie
    Dzieki czemu bedziesz mogł się bronić ze zdjecia sa nie prawdziwe itp.

  • 19. Data: 2006-08-24 06:32:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Ma wskazać, komu użyczył samochód. Ale by to mógł uczynić fotografia
    musi
    > być takiej jakości, by mógł ten obowiązek zrealizować.

    Ma wskazać a nie rozpoznać na fotce.

  • 20. Data: 2006-08-24 06:38:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał