  • 1. Data: 2006-08-23 07:03:13
    Temat: zasiłek po 10 miesiącach bez pracy
    Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl>

    Witam,

    Moja znajoma została zwolniona niecały rok temu (10 miesięcy temu) z
    zakładu pracy z powodu likwidacji stanowiska pracy.
    Czy przysługuje jej zasiłek dla bezrobotnych?

    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2006-08-23 15:42:29
    Temat: Re: zasiłek po 10 miesiącach bez pracy
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Witam,
    >
    > Moja znajoma została zwolniona niecały rok temu (10 miesięcy temu) z
    > zakładu pracy z powodu likwidacji stanowiska pracy.
    > Czy przysługuje jej zasiłek dla bezrobotnych?

    Tak, jesli w ciagu ostatnich 18 miesiecy przerpacowala lacznie min. 12
    miesiecy i w kazdym z nich zarobila min. minimalna pensje.

    Cezar

  • 3. Data: 2006-08-24 07:39:45
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 23 sie o godzinie 17:42, na pl.soc.prawo, Cezar napisał(a):

    > Tak, jesli w ciagu ostatnich 18 miesiecy przerpacowala lacznie min. 12
    > miesiecy i w kazdym z nich zarobila min. minimalna pensje.

    Zastanów się ..... i nie wprowadzaj w błąd....
    To co napisałeś (w ciągu ostatnich 18m - 12 musi mieć przepracowane) -
    zgadza się w całej rozciągłości.
    Tylko teraz sobie poodejmuj i pododawaj to co napisała pytająca.

    Zwolniona 10 miesięcy temu - czyli nawet gdyby pracowała cały poprzedni
    czas to "zaliczone" będzie miała tylko 8 miesięcy - a to zdecydowanie za
    mało by uzyskać zasiłek dla bezrobotnych.

    --
    Herbi
    24-08-2006 09:39:43

  • 4. Data: 2006-08-24 08:44:01
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Zastanów się ..... i nie wprowadzaj w błąd....
    > To co napisałeś (w ciągu ostatnich 18m - 12 musi mieć przepracowane) -
    > zgadza się w całej rozciągłości.
    > Tylko teraz sobie poodejmuj i pododawaj to co napisała pytająca.

    OK, nie policzylem tych miesiecy.

    Cezar

  • 5. Data: 2006-08-25 06:19:19
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Thu, 24 Aug 2006 09:39:45 +0200, Herbi napisał(a):

> [...]
    > czas to "zaliczone" będzie miała tylko 8 miesięcy - a to zdecydowanie za
    > mało by uzyskać zasiłek dla bezrobotnych.

    W pierwszym odruchu chciałem napisać tak samo jak Ty. Ale... "wątkotwórca"
    nie napisał wprost, czy po tym zwolnieniu gdzieś nie pracowała. Może
    pracowała, a on wymienił tamto zwolnienie bo była likwidacja stanowiska.
    Więc odpowiedź Cezara była ok. I w sumie nie wprowadził w błąd :)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl