  • 1. Data: 2006-08-23 09:07:43
    Temat: portal z oceną pracodawców - czy są niebezpieczeństwa ciagania po sądach
    Od: "koleżanka" <n...@d...mnie>

    Witam serdecznie,

    jakiś czas temu funkcjonowal portal www.pracodawcy.com (lub org, nie
    pamietam), na którym wpisywalo sie oceny pracodawców oraz wlasne komentarze
    (np. ze frma placi pensje regularnie, ale nie ma szans na awans, albo ze
    firma zatrudnia ludzi niezgodnie z prawem itp).
    Zastanawiam się nad stworzeniem podobnego portalu (w miejsce
    tamtego) -dlatego bardzo proszę o informację czy mnie, jako właścicielce
    portalu (tzn. np możliwej do zidentyfikowania wlascicielce domeny) grożą
    jakiś sprawy (karne/cywilne) jeżeli użytkownicy portalu będą wypisywać
    niepochlebne opinie o swoich pracodawcach?
    Czy pracodawca może nakazać zdjęcia opinii na swoj temat lub ich
    ocenzurowania?
    Czy przy zawaciu klauzuli, iż opinie na portalu są prywatnymi opiniami
    użytkowników, zabezpieczam się przed wszelkiej maści pozwami ze strony
    pracodawcow?
    Pytam, bo boje się, iż po stworzeniu niekomercyjnego portalu nie bedzie mnie
    stać np. na adwokata, który bedzie mnie raz na jakiś czas musiał
    reprezentować w sądzie, bo jakiemuś pracodawcy się nie uwidzi jedna czy
    druga opinia na jego temat, że nie wspomnę o zmarnowanym czasie i
    niepotrzebnych nerwach.

    Pozdrawiam

    kolezanka