  • 1. Data: 2003-05-08 19:03:48
    Temat: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Od: "luk@s" <i...@p...pl>

    Witam,

    Stracilem Prawo Jazdy kat. B. Dokument zabrano mi z powodu jazdy w stanie
    nietrzezwym. Na rok czasu.

    Mam pytanie. Czy moge w tej sytuacji zdawac prawo jazdy na motor? Jak mowi o
    tym prawo? Czy podczas tego okresu moge poruszac sie po drogach motorem?

    i...@p...pl

  • 2. Data: 2003-05-09 05:45:08
    Temat: Re: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Od: "d." <s...@s...pl>

    Użytkownik "luk@s" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym prawo? Czy podczas tego okresu moge poruszac sie po drogach motorem?

    i na motorze tez bedziesz jezdzil po pijaku...az zabijesz siebie albo kogos
    innego?
    rece po prostu opadaja...

    d.

  • 3. Data: 2003-05-09 09:05:58
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "luk@s" <i...@p...pl> napisał:

    >Czy moge w tej sytuacji zdawac prawo jazdy na motor?
    Nie ma przeciwskazań prawnych (są to nowe uprawnienia)

    > Czy podczas tego okresu moge poruszac sie po drogach motorem?
    Nie, ponieważ PJ kat. A nie zostanie ci wydane oddzielnie.
    Możesz mieć tylko jeden dokument (łączne uprawnienia).
    Będziesz więc musiał poczekać do czasu, aż minie okres kary.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2003-05-09 10:40:56
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

> [...]
    > tym prawo? Czy podczas tego okresu moge poruszac sie po drogach motorem?

    Nie martw sie, nadal masz prawo do korzystania z komunikacji miejskiej :))

    Sebasto

  • 5. Data: 2003-05-09 11:33:00
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    > i na motorze tez bedziesz jezdzil po pijaku...az zabijesz siebie albo
    kogos
    > innego?
    > rece po prostu opadaja...

    Moze Ciebie przejedzie ? Ale jast na to sposob - siedz w domu.
    Rece opadaja czytajac takie madre posty jak Twoj.

    JAcek

  • 6. Data: 2003-05-09 12:40:43
    Od: "luk@s" <i...@p...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Możesz mieć tylko jeden dokument (łączne uprawnienia).
    > Będziesz więc musiał poczekać do czasu, aż minie okres kary.

    Dzieki za odpowiedz Artur.
    Do reszty jesli nie znacie szczegolow zajscia, okolicznosci i calej spraw to
    jedna rada. Morda w kubel.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2003-05-09 13:02:12
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    luk@s wrote:
    > Do reszty jesli nie znacie szczegolow zajscia, okolicznosci i calej spraw to
    > jedna rada.

    Niewiele jest okoliczności, które mogą usprawiedliwiać jazdę w takim stanie.

    KG

  • 8. Data: 2003-05-09 13:02:34
    Od: "d." <s...@s...pl>

    Użytkownik "cc.jj" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kogos
    >
    > Moze Ciebie przejedzie ? Ale jast na to sposob - siedz w domu.
    > Rece opadaja czytajac takie madre posty jak Twoj.

    najlepiej bylo by gdyby mozna jezdzic po pijaku, nie? i w ogole bez prawa
    jazdy...i bez przepisow
    stuknij sie w czolo zanim cos napiszesz

    d.

  • 9. Data: 2003-05-09 13:09:01
    Od: "d." <s...@s...pl>

    Użytkownik "d." <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "cc.jj" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > najlepiej bylo by gdyby mozna jezdzic po pijaku, nie? i w ogole bez prawa
    > jazdy...i bez przepisow
    > stuknij sie w czolo zanim cos napiszesz

    a tak btw...jakby jakis bej rozjechal/potracil po pijaku Twoja matke, albo
    córke/syna, kogokolwiek....powiedzialbys pewnie "trzeba bylo siedziec w
    domu!" ?

    d.

  • 10. Data: 2003-05-09 13:29:45
    Od: "luk@s" <i...@p...pl>

    Niewiele jest okoliczności, które mogą usprawiedliwiać jazdę w takim stanie.

    Uwierz mi ze jak w prawie kazdej sprawie, rozbieznosci moga byc ogromne i w
    tej kwestii. Wiecej moge Ci powiedziec jedynie na priva, jesli chcesz moge
    Ci to udowodnic.