    Date: Thu, 05 Mar 2015 23:53:56 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stopka prawna emaila

    W dniu 05.03.2015 o 23:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Standardowe konfiguracje serwerów tego nie przewidują.

    Standardowe procedury wrzucania listów do skrzynek też nie przewidują
    wrzucania do skrzynek obok, a jednak się zdarza.

    > Ktoś musiałby celowo do tego doprowadzić i trochę przy tym posiedzieć.

    Co najmniej raz niechcący doprowadziłem do tego że listy wysyłane na
    alias do kilku kont trafiały do szerszego grona niż było to pierwotnie
    planowane.

    Kilka razy dostałem maila który miał trafić do kogo innego, ale admin
    akurat coś psuł.

    W obu przypadkach nie były to działania celowe.

    p. m.