  • 41. Data: 2010-05-09 16:45:41
    Temat: Re: Stluczka
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 9 Maj, 10:56, "jz" wrote:
    > pijesz do kogos?
    > Znasz na pamiec szerokosci kazdej drogi ktora jechales?
    > To ci mądrosc

    Twój przedmówca miał pewnie na myśli tego facia, który sprzedał Ci
    auto. Bo nie sprawdził, czy wszystkie drogi w Kraju nadają się do
    poruszania się nim. A przynajmniej Cię o tym nie uprzedził. Chyba nie
    powiesz, że to autko było polskie? Jestem pewna, że dwa maluszki
    spokojnie by się minęły nie robiąc sobie nawzajem krzywdy.
    I, chociaż ze mnie żaden prawnik, to jestem przeświadczona, że w
    ramach rękojmi możesz dochodzić swoich strat od sprzedającego.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 42. Data: 2010-05-09 17:13:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A co to kogo obchodzi ?! Dzisiaj droga jest odpowiednia lub nieodpowiednia!

    No to dzisiaj jest nieodpowiednia.
    No i co dalej?

    > Które normy ?!

    normy dotyczące szerokosci drogi.

  • 43. Data: 2010-05-09 18:10:59
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > No to dzisiaj jest nieodpowiednia.
    > No i co dalej?

    To, że dzisiaj nie nadaje się a np nie jest odpowiednio oznakowana.

    Ale które ?! Do jakich celów ?

  • 44. Data: 2010-05-09 18:29:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > To, że dzisiaj nie nadaje się a np nie jest odpowiednio oznakowana.

    w wczoraj jak przepisy byly inne sie nadawała?

    > Ale które ?! Do jakich celów ?

    wszystko jedno,
    one nie dotycza kierowcow i nie wylaczaja ich myslenia.

  • 45. Data: 2010-05-10 08:03:05
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > To, że dzisiaj nie nadaje się a np nie jest odpowiednio oznakowana.

    Oddaj prawo jazdy i zamień na "prawo jazdy na drogach odpowiednio
    oznakowanych " ;)

  • 46. Data: 2010-05-10 08:06:00
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Tak.
    > Kiedyś były znaki, że wjazd z dołu to co godzinkę o pełnej godzinie, zjazd
    > z góry tak samo ale przesunięty o pół godziny (albo na odwrót).

    Pomyliłeś Szczeliniec z Błędnymi Skałami.

  • 47. Data: 2010-05-10 10:03:04
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 09 May 2010 02:18:54 +0200, PlaMa napisał(a):

    > 1) nie ma jakiś norm dotyczących szerokości drogi

    Sa. W przypadku *nowobudowanych* - gdzie przez nowobudowana rozumie sie
    zaprojektowana od podbudowy po nawierzchnie, z pasem drogowym i
    odwodnieniem.
    Nie dotyczy to drog "tradycyjnych", na ogol wiejskich lub podmiejskich
    drozek o bardzo nskim znaczeniu, dojazdowych, ktore stopniowo z istniejacych
    drog gruntowych robily sie utwardzane. I to, ze na takiej gruntowce polozono
    asfalt, albo zrobiono makadama (a najczesciej najpierw polozono makadama, a
    po ilus latach doczekala sie asfaltu) nie podwyzsza kategorii tej drogi.

    --
    Mark

  • 48. Data: 2010-05-10 12:01:53
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > jesli da sie jednoznacznie wykazac ktory, lub ewentualnie obaj nei zostali
    > zmuszeni jechac prawie po linii, wlasnie z powodu szerokosci drogi

    Mieli pistolety przystawione do glowy?
    To o odszkodowanie do tego co pistolet trzymal...
    A przy okazji, czy naprawde ludzie w Polsce maja tak nasrane, ze wlasna
    glupote chca w sadzie roztrzygac?
    Waska droga, jedzie samochod z naprzeciwka, to albo sie cofam albo staram
    minac...
    A poza tym jak juz nie jednokrotnie padalo w tym watku - klania sie znajmosc
    przepisow o ruchu drogowym, wiekszosc z was widac prawo jazdy nie powinna
    nigdy miec. Procz znajomosci przepisow, trzeba jeszcze miec umiejetnosci
    techniczne do prowadzenia poajzdu oraz predyspozycjie psychiczne... zaden
    sad potem tego nie nadrobi.
    W UK takich drog jest setki kilometrow i jakos nie ma oznakowan, ba! Sa
    zywoploty zamiast poboczy:)))
    I kogo mam skarzyc? Tego co droge robil, czy tego co zywoplot posadzil?

  • 49. Data: 2010-05-11 10:18:20
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    > a jakim znakiem?

    jest np taki w czerwonej obwodce z jedna strzalka czarna a druga czerwona,
    jarzysz?

  • 50. Data: 2010-05-11 10:22:18
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    > Znakiem "uwaga, niewidomi kierowcy"? Al Pacino się znalazł.

    odpowiedzialem powyzej "kierowco"