  • 1. Data: 2010-05-08 12:17:41
    Temat: Niegdysiejszy wyrok na Wprost i Króla
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przypomniała mi się sprawa, jaką córka Cimoszewicza
    wytoczyła 'Wprost'. Zasądzone odszkodowanie opiewa
    na 5 mln dolarów:
    80,_Wprost__jednak_zaplaci_5_mln_dolarow_corce_Cimos
    zewicza_.html

    Pytanie: jaka jest zdolność egzekucyjna takiego amerykańskiego
    wyroku na terenie Polski? I czy to odszkodowanie zostało
    ostatecznie wypłacone, czy też nie? Bo nie podejrzewam, aby
    Król zrobił ten sam błąd, co Polański i udał się do Szwajcarii
    lub do UK ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-05-08 12:57:21
    Temat: Re: Niegdysiejszy wyrok na Wprost i Króla
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08-05-2010 14:17, Jacek_P pisze:
> [...]
    > ostatecznie wypłacone, czy też nie? Bo nie podejrzewam, aby
    > Król zrobił ten sam błąd, co Polański i udał się do Szwajcarii

    Jest o tym wspomniane jednym zdaniem w artykule. Polski sąd musi
    "zatwierdzić" ten wyrok i nadać mu klauzulę wykonalności. Dopóki to nie
    nastąpi, powodowie nie są w stanie wyegzekwować wyroku na terenie RP.

    --
    .B:artek.