  • 51. Data: 2010-05-11 11:29:32
    Temat: Re: Stluczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:

    > jest np taki w czerwonej obwodce z jedna strzalka czarna a druga czerwona,
    > jarzysz?

    i on sluzy do oznaczania waskiej drogi?
    To wez ty moze nie jezdzij samochodem dla naszego bezpieczenstwa

  • 52. Data: 2010-05-11 11:41:58
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    > i on sluzy do oznaczania waskiej drogi?
    > To wez ty moze nie jezdzij samochodem dla naszego bezpieczenstwa

    a do czego on twoim zdaniem sluzy? jak droga nie jest wąska to sie go nie
    stawia.
    Wez ty lepiej oddaj mamie klawiatur

  • 53. Data: 2010-05-11 12:04:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:

    > a do czego on twoim zdaniem sluzy? jak droga nie jest wąska to sie go nie
    > stawia.

    no jarze, keipsko ale troche jednak

    par 25. Znak B-31 "pierwszeństwo dla nadjeżdżających z przeciwka"
    zabrania kierującym wjazdu lub wejścia na zwężony odcinek jezdni, jeżeli
    zmusiłoby to kierujących znajdujących się na tym odcinku lub
    zbliżających się do niego z przeciwnej strony do zatrzymania się.

    wez ksiazeczke ze znakami i poszukaj innych, moze jeszcze cos znajdziesz.

  • 54. Data: 2010-05-11 12:11:21
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik witek napisał:

> [...]
    > zbliżających się do niego z przeciwnej strony do zatrzymania się.
    >

    > wez ksiazeczke ze znakami i poszukaj innych, moze jeszcze cos znajdziesz.

    i od razu przypomina się kabaret i sposób na budowę autostrad w Polsce:

    "domalować po dwa pasy na istniejących jezdniach, a na granicach
    postawić znaki "zwężenie jezdni na długości 500km" "

  • 55. Data: 2010-05-11 12:17:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cyklista wrote:

    > i od razu przypomina się kabaret i sposób na budowę autostrad w Polsce:
    >
    > "domalować po dwa pasy na istniejących jezdniach, a na granicach
    > postawić znaki "zwężenie jezdni na długości 500km" "

    ba, zeby to byl jeszcze znak oznaczajacy zwezenie jezdni to moze bym go
    potraktowal bardziej powaznie.
    Zawsze bylem, ze zniesieniem egzaminow na prawko. Teraz jestem za tym,
    zeby wprowadzic obowiazek przynoszenia zaswiadczen o IQ.
    Ponizej pewnego poziomu prawka by nie mzna bylo dostac. I wowczas
    problem sluczonych lusterk sam by sie rozwiazal.

  • 56. Data: 2010-05-11 14:20:50
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    zaczynasz byc zalosny

  • 57. Data: 2010-05-11 15:12:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:
    > zaczynasz byc zalosny

    ty jestes od samego poczatku.
    Probujesz znalezc wytlumaczenie wlasnej glupoty zwalając wine na innych.
    Nie umiesz jezdzic to nie siadaj za kierownica, a nie tlumacz sie, ze
    mogli ci nie dac kluczykow i ze to ich wina.

  • 58. Data: 2010-05-13 10:30:07
    Od: "jz" <q...@m...pl>

    chcialbym miec w sądzie takich intieligientnych przeciwnikow jak ty.
    Wal sie pacanie.

  • 59. Data: 2010-05-13 11:13:25
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "jz" <q...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Wal sie pacanie.

    Tak do siebie powiedziałeś przed stłuczką ???
    Adresat niby się zgadza ale ta zdolność przewidywania jest do ciebie
    niepodobna ;)

  • 60. Data: 2010-05-19 18:48:43
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > w wczoraj jak przepisy byly inne sie nadawała?

    > wszystko jedno,

    Dla kogo ?

    > one nie dotycza kierowcow

    A drogi dotyczą ?